Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Soran Ismail - 11 juni 2009 16:08

Här är den, min nya leksak.



Den har jag fått låna av Nikon, snälla som de är. Jag ska leka med honom i en vecka eller så och kolla hur bra vi kommer överrens.  Om han bråkar med mig kanske jag leker med någon av hans kollegor istället. Typ D-5000. Han verkar vara en skön snubbe. Har någon av er lekt med honom eller några av hans kolleogr, isåfall får ni gärna tipsa mig/varna mig om deras positiva/negativa sidor. 


Den förlängda tanken är att jag ska ge ut någon fotobok och eller ha en fotoutställning. Jag vill bli riktigt bra på det här. För jag har några idéer som jag vill göra verklighet av. En bouns är då att den här bloggen kommer att innehålla bättre, och förhoppningsvis även fler foton. 

Av Soran Ismail - 11 juni 2009 12:53

Jag var ute med Kodjo och hans kompis Ali igår. En väldigt rolig kväll som började hemma hos Ali. Så här ser det ut i hans sovrum.


 


Nu ska jag åka och hämta min leksak. 


 


Av Soran Ismail - 11 juni 2009 06:07

Tjejer, eller ja folk i allmänhet, som "spelar svåra" är otroligt drygt. Naturligtvis är det störigare för mig när tjejer gör det, eftersom det berör mig mer. Men det fungerar verkligen inte på mig. Jag är urusel på att ta initativ, och om någon då försöker vara lite "svår" så blir det såklart ingenting. Jag tänker inte jaga någon. Inte som en princip, det faller sig bara inte naturligt för mig. Tvärtom så gillar jag folk som tar för sig.


Cigarettrök - Fan vad äckligt det är. Fan också. Jag önskar att jag inte störde mig så mycket på det som jag faktiskt gör. Livet skulle vara enklare då.


Jag återfinns nu på Melissa Horns hemsida, bland senaste nyheterna. Och det är ju kul, att hennes webmänniskor uppmärksammar sådant. Men framförallt är det kul att ni stöttar hennes musik, så hon kan fortsätta med att ge glädje till oss. Så fortsätt gärna att sprida hennes musik och hennes namn så gott ni kan. Via bloggar, facebook eller vad det kan tänkas vara. 


I morgon ska jag få en fantastisk rolig leksak. Jag kommer ha fruktansvärt roligt med den i sommar, till att börja med. Kan ni gissa vad det är? Isåfall blir jag imponerad.

Ovido - Quiz & Flashcards