Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Soran Ismail - 14 juni 2009 15:44

Eftersom min hemsida är handikappad för tillfället så ger det mig bara ångest att gå in där. Dessutom har de flesta förstått att det är här man kommer i kontakt med mig på smidigast sätt. Men så igår så gick jag in för första gången på flera månader och kollade in lite gamla kommentarer. Jag fastnade speciellt för en, som skrevs i Mars: 


 "tycker du e bra fast kommer aldrig vara såå patetisk så att jag ängnar nån större tid i mitt liv på att t.ex titta på stand up shower, fast du e bra på det du gör... :) 

malan"  


Jag förstår inte riktigt. Hur fungerar man då? Det är alltså en snäll kommentar av "malan", hon förklarar att hon tycker att jag är bra på det jag gör. Med "det jag gör" får man väl förmoda att hon menar "försöka vara rolig/få folk att skratta".  Och om hon nu tycker att jag är rolig, varför skulle hon då inte vilja gå på en stand-show?  


"Nej, men det här med att bli underhållen är inte riktigt min grej. Du är kul och så, absolut, men jag gillar inte att skratta. Inte live i alla fall. Framför tv:n fungerar fint. Men att gå på en hel föreställning och skratta, nej det är bara patetiskt" 


Eller? Jag vet inte. Men det intresserar mig väldigt. 

Ovido - Quiz & Flashcards