Alla inlägg den 28 november 2008

Av Soran Ismail - 28 november 2008 18:51

Ikväll kan ni se mig på Fredag Hela Veckan, om ni vill. Själv ska jag spela in RAW och jag vet faktiskt inte vad jag ska säga ännu.. jag har ju tänkt passa på och vara lite mer "rå" eftersom det är ett bra forum för det.


Jag har gått och blivit sjuk också, antagligen immunförsvaret som inte riktigt orkar bråka mot stressen mer, men det ska nog gå ändå. Ipren är min hjälte.


Nu ska jag iväg och jobba.





Av Soran Ismail - 28 november 2008 13:45

 


Jag sa ju innan att jag är tvungen att vara bäst på spel. Jag ger inte upp tills jag är det. Jag fick ett mail från en person som hade klarat det på 1.05, den  jäveln. Så då blev jag tvingad att spela tills jag var bättre. Nu när jag har tillgång till en mus istället för en touchpad... 55.8 sekunder. In your face!

Av Soran Ismail - 28 november 2008 00:09

Den här gången är det en speciell god-natt låt. Den är nämligen skriven och framförd av mig själv.


Det var ett tag sedan nu men nu har jag äntligen fått upp klippet från turnén. Detta var min presentation/parodi/hyllning till Björn under de 54 föreställningar som vi hade. Många som har sagt mycket snälla saker, vilket självklart är väldigt kul. Förhoppningsvis gillar ni också det.


God Natt

Ovido - Quiz & Flashcards