Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Dalarna

Av Soran Ismail - 1 februari 2009 15:05

Här är ett litet klipp från förra lördagen på Norra Brunn. Lite tankar om Dalarna. (Ja jag vet, några av er har hört skämtet innan. Förhoppningsvis uppskattar ni det ändå).

 
 
Ingen bild

c

1 februari 2009 15:17

hej soran! gick och tänkte på dig härromdagen, du är ganska söt!(och jag har ganska mycket fritid...)
men varför låter du inte ditt hår växa ut litegrann så det blir lite sådär bad-guy rufsigt? i mina tankar så hade det varit ursnyggt, med betoning på *UR*!! kram och dalarna-klippet var jättebra! :)

 
Niclas B

Niclas B

1 februari 2009 15:40

He he, det där var klockrent! :-) Och sen kan man ju diskutera vad man egentligen strävar efter... Hursom så gillar jag verkligen Dalarna! :-) Bra, Soran!

http://niclas-b.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Henke

1 februari 2009 15:46

Filmen finns inte kvar står det nu : (

 
Niklas

Niklas

1 februari 2009 16:15

Det är rätt intressanta tankar då jag håller med till viss del samt att jag har bevis på följande. Efter en ute kväll i Nås strax utanför Hedemora som spårade ur på ett litet mysigt sätt. Så lyckades jag då få tre fina filmer på spektaklet som går att beskåda på min blogg och när man ser filmerna så känns det jävligt bonnigt på nått vis.

http://infamousanon.blogg.se

 
Ingen bild

Kebabman

1 februari 2009 16:17

fan jag bor i dalarna

 
Ingen bild

Cec

1 februari 2009 16:35

HAHAHAH... klockrent, även om dalarna är fantastiskt trevligt ;)

 
Ingen bild

emma

1 februari 2009 16:36

har en stuga där. har inte varit i den på flera år för de finns inget att göra där om man inte gillar att kolla på gamla stugor å annat, fast ja tycker inte att de e nån höjdare

 
Ingen bild

Johanna

1 februari 2009 17:11

soran, tro mig, jag skulle kunna få dig att ändra åsikt om dalarna på en halvtimme ;)

 
Ingen bild

Häxan Surtant

1 februari 2009 17:40

I get your point. Men nu är det såhär att jag aldrig har varit i Dalarna, så det enda intryck jag har är dina ständiga kommentarer - samt Stefan Sundströms. Han har flera låtar om stället, bland annat den här (http://se.youtube.com/watch?v=qOXURtW83Ss), som jag ser nu har en grymt poserande video. Men faktum kvarstår: Jag litar på Stefan. Han är äkta. Bland en massa plast och hyckel finns alltid Stefan Sundström, så är det.

 
Ingen bild

Victoria

1 februari 2009 18:21

Jag har sett det förut, men det var roligt nu med! Haha, sjukt bra faktiskt! Sedan måste jag säga att jag håller med C angående ditt hår! Det hade varit så fint med lite längre, rufsigt! Kan du inte låta det växa för vår skull? Snääälla...?

 
Ingen bild

c

1 februari 2009 18:49

hahaha, gå victoria!!

 
Sanna

Sanna

1 februari 2009 22:22

Jamen det här är kul ju.....:)

http://sancha

 
Josefin

Josefin

1 februari 2009 23:24

Vilken allusion du hade till dig själv där! "Let's stop evolving"... Det verkar som om det kan bli applied till både vissa delar av usa och sverige!

http://josefinreftl7r

 
fanny roethlisberger

fanny roethlisberger

1 februari 2009 23:35

DU ÄR KLOCKREN

http://roethlisberger.blogg.se

 
Ingen bild

stolt dalabo

1 februari 2009 23:46

det är kurder som inte har utvecklats.

 
Emma

Emma

2 februari 2009 05:54

Hehe, roligt. Inte särskilt sant, men det behöver det ju inte vara :). Stand up är ett bra forum för lögner. Kör hårt.

http://www.emmaostlind.bloggagratis.se

 
Ingen bild

HAHA

2 februari 2009 08:00

Grymt bra! Jag har skrattat i typ 5 min nu, och jag överdriver inte där. haha Tummen upp till dig!

 
Veronica

Veronica

4 februari 2009 21:15

Hahahaa. Jag är ju en Dalkulla men roligt var det. Ha lite humor ni andra.
Stand up är ju Stand up så.
Fortsätt så Soran!!!
Kramen och hadet gott!!!

http://frippe.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards