Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Ett meddelande till Karma

Av Soran Ismail - 4 februari 2009 16:01

Om hon nu läser min blogg. Just det, HON, Karma är garanterat en tjej. Om ni inte förstår varför det måste vara så, så är ni mest största sannolikhet tjejer själva..



 
 
Ingen bild

A-K

4 februari 2009 16:30

Nice låt! Men vem är liraren typ 2.08 in i videon?

 
Ingen bild

johanna

4 februari 2009 16:33

Jo men det är klart det är en tjej, jag menar killar är det ju inget fel på alls...

 
Ingen bild

Sanna

4 februari 2009 16:47

Klart det är en tjej, karma's a bitch ;)

 
Ingen bild

Elnaz

4 februari 2009 16:48

Håller med Johanna. Men visste ni att det är en svensk tjej i min skola som har skrivit denna låt och sedan sålt den till Mr Timbersjö? Jag syftar på musiken. imponerande!

 
Manne

Manne

4 februari 2009 18:34

Jodå, Karma är en döläcker brud som får alla killar att slita sitt hår! Och de som inte har hår på huvvet, de sliter hår från ett mer intimare ställe! Haha

Elnaz: Nej, det visste jag inte. Bra gjort av den svenska tjejen! Mycket musik som man hör är ju svensk, ta PINK! och Katy Perry som exempel.

http://www.finest.se/Mannefik

 
Ingen bild

Soppan

4 februari 2009 19:03

Nej, jag håller med alla andra, ni killar är ju helt perfekta och gör aldrig något fel, dom är till exempel aldrig otrogna och och förstör aldrig någon tjejs liv p.g.a det... Över huvud taget.xD

P.S Den låten är ju såå himla sköööön och JustinTimberlake kan ju på riktigt inte sjunga någon låt som är felig!!! Jag säger, låt Justin ta över världen, och LÖÖÖÖÖÖVE HIIIIIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha det gött, häjj

 
Sanna

Sanna

5 februari 2009 00:22

Underbar låt och proffsig är han allt mr Timberlake!

http://sancha.bloggagratis.se

 
Mirja

Mirja

5 februari 2009 19:10

Den här låten är riktigt jävla bra, blev sjukt impad av klippet också! Inte visste jag att Justin kunde ösa så/skapa sånt sväng!
Du kan va tjej.

http://plums.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards