Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

Petra

Av Soran Ismail - 7 februari 2009 21:23

Ser ni på melodifestivalen? Det är klart att ni gör, ni är ju svenskar. Om inte annat så har ni på det i bakgrunden eller "tittar ironiskt" som Magnus säger. För mig är det första gången jag tittar på ett helt program och anledningen är.. Petra Mede. Visst är hon fantastisk? Jag älskar henne. Jag är även sjukt nyfiken på hur det kommer tas emot i stugorna. Jag tror dessvärre att många kommer att "rasa" eftersom det sitter folk i alla åldrar och tittar. Jag hoppas bara att SVT backar upp sin programledare och inte gör som Tv4 gjorde mot Katrin när det började blåsa lite stormar.. 


Jag tänkte skicka ett sms till henne och berätta hur bra jag tycker att hon är, men jag har ju inte hennes nummer längre..





 
 
Julia

Julia

7 februari 2009 21:51

Klart man tittade på melodifestivalen.. Är inget jättefan av Petra Mede, men hon var faktiskt riktigt bra programledare, mycket bättre än jag trodde=)

http://gnisslia.blogg.se

 
Ingen bild

hstd

7 februari 2009 21:52

hon var gryyyym!!!!

 
Ellen

Ellen

7 februari 2009 21:58

Hon var fenomenal! Så störtskön!

http://humorforhelaslanten.blogg.se

 
Madeleine

Madeleine

7 februari 2009 22:01

Petra var jätte duktig och skötte allting jätte bra... :D
men fel folk gick vidare tyvärr..och hon ugglan!!
snälla döda mig!

http://www.maddedans.blogg.se

 
Erika

Erika

7 februari 2009 22:20

Det märkt att "program-ledar-rollen" är rätt ny för Petra... Så synd att hon kom av sig då och då, och att det inte "fick något flyt". Annars kanonbra! :D

http://www.thoressons.blogg.se

 
Ingen bild

maria

7 februari 2009 22:20

Petra glänste!!! älskar hennes ironi:P

 
Ingen bild

SaraL

7 februari 2009 22:24

Håller helt med ovanstående kommentar. I allt.

 
Ingen bild

SaraL

7 februari 2009 22:26

Oj. Menade då Madeleines kommentar.

 
Ingen bild

Amanda

7 februari 2009 22:26

Älska Mede!

 
Manne

Manne

7 februari 2009 22:27

Petra suger.......

NOT!

http://www.finest.se/Mannefik

 
Ida

Ida

7 februari 2009 22:29

Petra var helt grym! Längtar redan tills nästa veckas delfinal så att man får se henne igen. :)

http://sixteen.blogg.se

 
Valee

Valee

7 februari 2009 22:29

Har alltid älskat Petra hon är så grym! Men tyvär är det många i sverige som inte förstår sig på henne.. Vilket är synd men annars är hon grym :)

http://www.valees.blogg.se

 
Ingen bild

johanna

7 februari 2009 22:31

Aldrig att man ser det, det är lördag, då är det ju krogen såklart! :D

 
Ingen bild

Anna

7 februari 2009 22:32

Ikväll var inte petra speciellt bra, hon gjorde narr åt artisterna, var otrevlig mot artisterna och hon skrek alldeles för mycket! Hon måste verkligen tonas ner till nästa vecka!

 
Ingen bild

johanna

7 februari 2009 22:51

Jag vill ha dig.. NU!

 
Mimmi

Mimmi

7 februari 2009 22:56

Med ett så pass dåligt startfält kan man ju lugnt säga att Petra fick glänsa! Hon var riktigt rolig ikväll, och det är kul att en kvinna får leka längst fram :)

http://ondafen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

johanna

7 februari 2009 23:05

Du är så jävla sexig

 
Ingen bild

Louise

7 februari 2009 23:20

Hon är törtskön!

 
Ingen bild

hedda

7 februari 2009 23:23

fin start, tråkigt bara att helt fel gick vidare. Björn var ju inte med :(

 
Ingen bild

Amanda

7 februari 2009 23:25

Låter som om att Johanna är lite överkåt idag..

 
Manne

Manne

7 februari 2009 23:45

hedda: Björn var visst med, på ett sätt. Petra rev till och med sönder honom.

http://www.finest.se/Mannefik

 
mathilda

mathilda

8 februari 2009 00:05

Petra var lika bra som alltid enligt mig. Men mitt sällskap för kvällen var inte lika övertygade.

http://mathildahugosson.blogg.se

 
Ingen bild

mathilda

8 februari 2009 00:06

23

 
Skogsstjärna

Skogsstjärna

8 februari 2009 00:40

Var beredd på att slänga en kudde framför ansiktet ett par gånger. Men Petra var bättre än jag hade förväntat mig. Sa "Men sådär kan man ju inte säga!" bara några gånger.
Lite svårt har jag för gliringar mot artisterna (eller folk öht som jag inte tycker förtjänar det). Hade dock varit himla kul att se Petra dra nån kommentar om och med Carola.

http://skogsstjarna.blogg.se

 
Ingen bild

Henke

8 februari 2009 00:42

Tyvärr. Jag drog när scots skulle börja spela. Där har jag min smärttröskel....

 
Ingen bild

Selago

8 februari 2009 01:16

Jag såg inledande 5min sen var min kvot fylld och jag flydde tv-rummet =)

 
Ingen bild

johanna

8 februari 2009 02:25

Vad hände med tävlingen?

 
Ingen bild

johanna

8 februari 2009 03:03

Man är alltid kåt på soran!

 
andrea

andrea

8 februari 2009 11:54

Jag håller med dig, hon är asbra!

http://andreaf.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mli

8 februari 2009 12:32

Om du får tag i hennes nummer så kan du väl be henne att sluta skrika? Hela programmet kändes så himla stressat. Det blev mest jobbigt att se.

 
Ingen bild

erika

8 februari 2009 12:46

jag kommer inte kunna se melodifestivalen iår pga av petra mede. finns ingen störigare människa. usch.

 
Ingen bild

Anneli

8 februari 2009 14:58

Jag tycker hon var bedrövlig. Hon säger ingenting seriöst, skämtar bort allt & beter sig i princip ironiskt mot deltagarna.

 
Ingen bild

Evangelia

8 februari 2009 15:30

Hun er helt forferdelig, både som komiker og programleder for Melodifestivalen.

 
Cecilia

Cecilia

8 februari 2009 15:53

Petra är ju helt fantastisk!

http://heartsick.blogg.sw

 
Anna

Anna

8 februari 2009 16:42

Jag avskyr egentligen Melodifestivalen, men som du sa så är jag svensk så jag måste ju titta. Det är som en drog man vet att man mår dåligt av, men man måste ha det ändå.

Petra Mede var dock jättebra.

http://animation.blogg.se

 
Ingen bild

hedda

8 februari 2009 20:24

manne: haha, joo på sätt och vis var ju Björn med.., blev helt galen när jag fick höra att han var med på bild. Haha, råka visst snubbla över teve bordet xD (gjorde ont) men blev dock jävligt sur när hon rev sönder kortet x)

 
Anna Sjödin

Anna Sjödin

9 februari 2009 10:59

Petra Mede var den bästa under hela programmet, älskar verkligen hur hon gjorde narr av programmet med klädbytena. Är annars inte världens största fan om man säger så, får hoppas att hon är lika bra nästa gång.
BTW, bara jag som inte förstår sig på Caroline Af Ugglas?

http://www.onesmileandatinytear.bloggagratis.se

 
Ingen bild

hedda

9 februari 2009 15:09

haha, asså fyfan! Hennes rörelser som bara var helt onödiga. Låten bestod ju kanske bara av 3 meningar som fortsatte om och om igen i 2 minuter..

 
Ingen bild

Johanna

9 februari 2009 15:55

Petra Mede är en utmärkt komiker och programledare! Inte för att vara tjej utan överhuvudtaget, hon är fan så mycket roligare än Kristian Luuk... Hon gjorde Melodifestivalen sevärd, något den inte varit på mycket länge...Om man bortser från pausundehållningen ;)

 
Ingen bild

Stina

11 februari 2009 16:29

Fantastikt förskräcklig. Första gången för mig om jag inte "tittade ironiskt". dags för svt att ge upp. och för petras del kanske det hade varit roligt om hon inte läst allting innantill och haft ett roligt skämt! :D

 
Ingen bild

Junkie

19 februari 2009 01:12

Petra Mede gör ett kanonjobb. Verkligen. förstår faktiskt inte varför hon fick så mycket kritik i aftonbladet/expressen efter första deltävlingen. Nog för att Kristian Björn och Nour gjorde ett grymt bra jobb så gör Petra det precis lika bra, om inte bättre.
Var inte så inskränkta, Sverige.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards