Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

Undersökning

Av Soran Ismail - 16 februari 2009 18:18

Ni kanske sitter hemma och tänker: "hmm, jag undrar hur mycket ostbågar man kan äta innan man mår illa/får ont i magen, eller bara allmänt känner att man har fått nog?" 


 För er som undrar över detta så har jag tillägnat en undersökning idag. Tyvärr har jag inte svaret, men jag vet nu i alla fall att två påsar á 175 gram är för lite. 


Det, plus vatten, är för övrigt det enda jag har förtärt idag. Just nu uppskattar jag att min mor inte läser min blogg. 

 
 
Ingen bild

Anna

16 februari 2009 18:21

Soran! Jag tror mig närmare bestämt att du är ett busfrö :)

 
Ingen bild

johanna

16 februari 2009 18:26

Men soran, ät lite fisk!

 
Ingen bild

lina

16 februari 2009 18:38

Haha, har du någångång provat eller försökt äta ett helt glasspaket? Vi hade me mitt gäng en glasskväll :D och så fick någon den iden att vi ska äta ett helt paket själv. Jag kan säga att ja klarade int det. åt väl inte ens hälften :P. Men två av mina kompisar om ja inte minns fel klarade det. Det var kanske 2 år sen :D

 
Manne

Manne

16 februari 2009 19:27

Du Soran, din ostbågsälskande jävel, har du smakat ostringar med sour cream smak ? De e jävligt goa asså!

Smakar som en blanding mellan Stjärnor och Ostbågar original. Förhoppningsvis så vet du vad Stjärnor är.

http://www.finest.se/Mannefik

 
Sanna

Sanna

16 februari 2009 19:27

Låt bli den indiska maten så mår du bättre och byt ut ostbågarna mot gröt och mjölk. Innan det är för sent Soran! När man väl förstört sin mage kan man bara lindra med medicin men oftast inte bota *veta* Du har antagligen ett val ännu. Ta den chansen.

http://sancha

 
Ingen bild

vomitvomit

16 februari 2009 22:36

eeeeeewwww!!

 
Julia

Julia

17 februari 2009 01:43

jag gör faktiskt en liten undersökning själv där jag vill veta vad svenska komiker tycker om George Carlin. skulle gärna veta hur du ställer dej i den frågan? för han är en person som man antingen älskar eller hatar;)

http://juliabe.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards