Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Då var det dags

Av Soran Ismail - 19 februari 2009 20:08

Nu sitter jag och David på mitt hotellrum, redo att bege oss iväg mot AF-borgen där vi ska uppträda. Tanken var från början att jag skulle gå upp 22:20, men redan nu får vi veta att det har blivit förseningar. Jag känner viss oro inför detta. Jag känner en viss oro inför att jag kommer gå upp till spridda applåder inför svinfulla studenter, några med kläderna fortfarande på, och prata inför ett sorl ett tag. Då och då kommer folk som själva tycker att de är roliga att skrika ut diverse saker, inte för att vara taskiga, men för att de tror att det blir bättre. Sedan kommer jag gå av, även nu till spridda applåder, så går jag tillbaka ensam till mitt dubbelrum och försöker tvätta av skammen samtidigt som jag gråter i fosterställning i duschen. Det känner jag en viss oro inför.


Men förhoppningsvis så går det alldeles utmärkt. 

 
 
Ruff

Ruff

19 februari 2009 20:22

Det kan ju gå tvärt om.. Efteråt går du tillbaka till ditt dubbelrum med en ekonomtjej, och så kommer hon gråta i fosterställningen i duschen imorgon.

http://myspace.com/badrockare

 
Ingen bild

Soppan

19 februari 2009 20:31

Jag är säker på att det kommer att gå bra :) Det går ju typ alltid bra för dej!

 
Ingen bild

Julia

19 februari 2009 20:44

Såja Soran, du ska se att det går gallant! Lycka till! :)

 
Ingen bild

A

19 februari 2009 20:50

Kom ihåg att publikens beteende är en reflektion av dem själva, det är inte en reflektion av ditt framträdande. En dålig publik är bara en dålig publik.

 
Ingen bild

Henke

19 februari 2009 21:54

Jajamen. Fosterställning är alltid ett säkert kort.

 
Valee

Valee

19 februari 2009 22:00

Nu säger jag så som min syster brukar säga:
- Äsh drick en bärs. Men om du lider drick en cider!

Önskar dig lycka till :)

http://www.valees.blogg.se

 
Ingen bild

johanna

19 februari 2009 22:09

Lycka till! det kommer säkert att gå jättebra.

 
Sanna

Sanna

20 februari 2009 00:12

Du kan alltid ta en Ipren också och såg på reklamen att den var bra till mycket. :)

http://sancha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards