Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

CL

Av Soran Ismail - 24 februari 2009 20:02

Varje år är det samma sak. Diskussionen om Zlatan och hur han ska prestera i de stora matcherna. Och varje år tror man att det är "nu det ska ske". Jag tror inte speciellt mycket, men jag hoppas att det går bra för honom, och framförallt för Inter. Inte för att jag gillar dem speciellt mycket, men mer för att jag känner en lätt avky för Man U.


Men det är ganska skitsamma, den riktiga matchen spelas ju ändå i morgon.. Nu ska jag träffa Måns, Stephen och några andra för att kolla på matchen.


Ni som inte är intresserade av en CL-åttondel kan ju alltid kolla på Linda Rosings dejtingprogram.. 

 
 
Ingen bild

...

24 februari 2009 20:30

självklart önskar vi av våra hjärtan att det går dåligt för man u imon. men ikväll så hurrar vi för arsenals seger! roma is going down! eller hur...

 
Maria

Maria

24 februari 2009 20:34

Soran, jag som trodde du var helt ok. Man Utd är ett trevligt lag.

Det här måste tränas bort.

http://mariakayeymf.blogg.se

 
Ingen bild

M

24 februari 2009 20:38

Barca krossar allt...

 
Ingen bild

johanna

24 februari 2009 21:12

Zlatan är bäst!
och Lindas dejtingprogram var jättebra förresten.

 
Ingen bild

Soppan

24 februari 2009 21:15

Jag känner också en lätt avsky för Manchester United. Eller kanske inte för Manchester United, men för en viss person i laget. Cristiano Ronaldo. Han provocerar mig otroligt mycket med allt tjat om att han e Bäst och Snyggast. (SNYGGAST??, Nope.) Otroligt hur folk kan hålla på. Ne, jag hoppas också på Inter. Inte för att jag tittar på fotboll och allt dfet där, men bara för att min hjärna tänker att jag ska provocera C.Ronaldo även fast att han inte vet att jag ens existerar. Sen e Zlatan en med godhjärtad person tror jag och jag hoppas mkt på att han ska visa folk att han o Sverige e Bäst! x)

 
Ingen bild

johanna

24 februari 2009 21:28

Ronaldo är ju det enda positiva med man u?

 
Ingen bild

Soppan

24 februari 2009 21:40

Vad e positivt?

 
Ingen bild

johanna

24 februari 2009 21:45

ALLT!

 
Ingen bild

sara

24 februari 2009 22:13

Jag tror Daniel Westling menar att det har varit så mycket rabbalder om att han är en man av folket och inte någon adligperson som han säger det. Att han mer ska visa att han duger.
Det är klart att det är större uppståndelse över Kungafamiljen än om en annan kändis. Kungafamiljen är kungafamiljen och det är stort i media det är stort i Sverige (för vissa mer eller mindre) men jag tror att alla ändå bryr sig lite om den här förlovningen oavsett om det är neg. eller pos.

 
Ingen bild

Soppan

24 februari 2009 22:17

Vadå allt? Att han spelar bra fotboll, att han tror att han e bäst, att han tror att han e snyggast, (även fast det e helt uppenbart att Soran e det) att han e en player, att han tror att han e en bra förebild, att han försöker hjälpa folk genom att ge dom biljetter till en fotbollsmatch, eller att han bara e allmänt konstig?? Vad e positivt?

 
Ingen bild

Malena

24 februari 2009 22:27

Men att han spelar bra fotboll är väl positivt?

 
Maryam

Maryam

24 februari 2009 22:31

Soran Soran Soran. Jag sitter och pluggar runt 8 timmar/dag och unnar mig roligheter på kvällarna ett par timmar innan läggdags. Roligheterna:
- träna
- Läsa din blogg
- äta godis
Så du kan tänka dig hur ledsen och besviken jag blir om du inte uppdaterar varje dag! U make my day =)

http://www.storstadsflickan.se

 
Ingen bild

Soppan

24 februari 2009 22:33

Har jag sagt att det inte e det då? Jag skrev allt jag visste och det mesta va negativt. Sen är det väl positivt att han kan spela fotboll och han har kommit långt med det, men det e det att han går runt och säger det till alla och unnar ingen annan ett "Du är duktig" eller nåt. Det vet ju i o för sej inte jag, men det e mina fördomar om honom och så e det. Men det mesta visar på att han e en negativ person tror jag. Sen e det väl olika.. Tkr i alla fall inte om honom.

 
Maria

Maria

24 februari 2009 22:49

Du kan inte konstatera något som fakta och sen säga att det är en fördom du har emot honom. Visst att han kanske är en manshora i stora drag utanför planen men då kan vi lika bra dra upp att Inter inte borde vinna eftersom Ronaldo där ligger med transor? Eller att argentinare är tjocka koks-sniffare sedan Maradona och därför inte borde vinna matcher? Helt orelevant för sporten. Tvivlar även på att det enda positiva med Man Utd är just Ronaldo, krävs lite mer än en riktigt bra anfallare för att vinna både Premier och Champions League.

(förlåt Soran för våldtäkten jag gör på dina kommentarer. Ska sova bort dessa försvarstankar nu)

http://mariakayeymf.blogg.se

 
Ingen bild

johanna

24 februari 2009 22:56

Ronaldo är en av världens bästa fotbollsspelare och eftersom jag tycker om fotboll så tycker jag om honom, jag vet inte hur han är privat och bryr mig inte så mycket heller men en jävligt bra fotbollsspelare det är han. Och nej, han är säkert inte det enda positiva med laget men han är den jag tycker mest om i man u om man säger så.

 
Ingen bild

Soppan

24 februari 2009 23:00

Om du läser från böjran (min första kommentar) så menar jag så att jag har inga problem men Manchester United, jag har problem med Ronaldo. Och jag har inga problem med om Manchester vinner över Inter. Jag har problem med att Ronaldo vinner över Inter. Och jag kanske formulerade mej fel, och det e jag ledsen över, men jag gillar honom inte och kommer förmodligen aldrig göra det heller, hur bra ni än säger att han e. Jag tittar inte på fotboll. Visst det e en okej sport, men jag tittar inte. Men Inter ska vinna, och det e inte för att jag tycker att det är ett bättre lag eller något, utan för att jag gillar Zlatan mer än C.Ronaldo Sorry

 
Ingen bild

johanna

24 februari 2009 23:02

Ja jag tycker också mer om zlatan än ronaldo och vill att inter ska vinna, men jag tycker även om ronaldo och tycker att han är en fantastisk spelare och då tittar jag på sporten.

 
Ingen bild

Soppan

24 februari 2009 23:03

Jag är inte insatt i fotboll alls, men jag tycker absolut att nån annan skulle ha fått Guldbollen. Typ Fernando Torres eller zlatan. (min lillebror e otroligt intresserad och det e det enda han pratar om, fotboll asså, så jag snappar upp en del från där om ni tycker att det e konstigt att jag inte tittar på fotboll och ändå har en åsikt i detta)

 
Ingen bild

olivia

24 februari 2009 23:11

Men vad menas med CL? Menar man det kemiska tecknet för klor då? Det låter inte ett dugg vettigt, men det står ju för det.. Har dock ingen aning om vad det har med fotboll att göra x)

 
Ingen bild

Soppan

24 februari 2009 23:32

Nårra saker till. När jag av misstag har satt mej vid TVn och tittat på fotboll när han CR spelar så ser det mer vettigt ut när Zlatan spelar ärligt talat. det ser lite flummigt ut när Ronaldo spelar.. Jag vill inte provocera eller göra nån sur, jag vill säga min åsikt, och jag säger förlåt till dom som tycker om Ronaldo. Ni får självklart göra det, inga problem! :D Jag säger det igen för säkerhetens skull. Förlåt.

 
Ingen bild

M

24 februari 2009 23:35

Klart Ronaldo är värd gi'uldbollen, han gjorde ju fan 800 mål förra säsongen. Han är dock kaxig och självgod på ett ICKE sympatiskt sätt till skillnad från Zlatan som har den där glimten i ögat hela tiden.

Messi och Xavi samt hela BARCA ÄR ÄNDÅ BÄST!!!!!!!

 
Ingen bild

Natta

24 februari 2009 23:38

Har ingen aning om vem dom e, men dom e säker det x) Vad e Barca? XD

 
Ingen bild

Anna K

24 februari 2009 23:53

Två gånger inom 5 min! Här ställer man upp för att undvika 22, igen! Skärpning!

 
Jarl Alfredius

Jarl Alfredius

25 februari 2009 01:06

Kan det månne vara Real Madrid - Liverpool du menar som den "riktiga matchen"? =)

Hoppas då att du är poolare Soran!

http://botvind.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Roziie

25 februari 2009 12:23

Jag älskar Barca och är lite ledsen över att vi inte vann igår - men oavgjort och att vi gjorde mål på bortaplan är ändå godkänt.
Jag stör mig jättemycket på alla Interistas där ute. Inse att Inter aldrig har en chans ute i Europa - att de leder Serie A säger mer om ligan i sig än om Inter. Idel 1-0 segrar är ingenting. ManUtd kommer slakta Inter på hemmaplan, så är det bara.
Ikväll ska jag ut och se Real-Liverpool. Jag hatar Real och Liverpool är väl inte my cup of tea. Men hellre att pool vinner än real.

Vilket lag håller du på kak Soran?

 
Sanna

Sanna

25 februari 2009 12:41

Det måste vara något allvarligt fel när man gör ett dejtingprogram i TV inför folk där en kvinna ska välja en man att älska till döds. Så "fucking" sjukt så det förslår bara inte. Bara för att veta vad jag pratar om så var TV:n på när programmet rullade igång. Jag tvingade mig att kika. Det här är ju inget nytt och kommer ju från USA det mesta vi kopierar. I alla fall är det hemskt att låta människor tro att det Linda gör det kan vi alla göra och sedan slutar sagan med att de levde lyckliga i alla sina dagar. Jag kräks.... Nu gäller det bara att byta kanal nästa vecka. :)

http://sancha

 
Ulrika

Ulrika

25 februari 2009 15:44

Jarl Alfredius: Nej han måste mena att Chelsea-Juventus är den "riktiga matchen"

http://ulrikap.blogg.se

 
Ingen bild

Henke

25 februari 2009 15:58

Fotboll är över lag är astråkigt. Snark....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards