Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Roast

Av Soran Ismail - 25 februari 2009 16:34

Jag sitter och skriver elaka skämt om mina kollegor. Det är väldigt kul faktiskt. Fast svårare på vissa än andra. Det beror lite på hur ens relation till skämtsubjektet ser ut, oavsett om ämnet är "badhus" eller "Sofia Wistam". Och just den sistnämnda är lite knepigare, men det ska gå det med. Det finns ju massvis med uppslag, men jag vettefan.. vad tycker ni är det skämmigaste som hon har gjort?


Utöver diverse giftermål med Orup, Hannes Holm och programledare i Topdog alltså.. 

 
 
Ingen bild

matilda

25 februari 2009 16:53

sofia wistam, det är soffipropp, eller hur? när jag var i los angeles, så skulle vi gå längs nån gata, jag minns inte vad den hette och kolla efter kändisar. då såg vi henne och ingen annan. sämsta kändisspottingen ever.

 
Ingen bild

Elnaz

25 februari 2009 17:10

Sofia Wistam, var inte hon program ledare för fame factory? Haha, om något så är det skämmigt. Men du kan kanske säga nåt om hennes kommande jobb. Som det nya programmet "whipeout". Vad tycks?

 
Maria

Maria

25 februari 2009 17:23

Orup och Sofia... Undrar vem som ligger överst på den kombinationen.


Ångrar den mentala bilden nu.

http://mariakayeymf.blogg.se

 
Behrad

Behrad

25 februari 2009 18:09

Jag tycker du ska satsa allt på Orup-grejen. Att ha något med Orup att göra bäddar för att bli nedslagen!

http://www.rawcomedy.se/behrad

 
j

j

25 februari 2009 19:01

hon gjorde ju ett inhopp i "på rymmen" också, som man sent kommer att glömma. hon fick sig en låt gjord av hjältarna hjalle och heavy. tror till och med att hon var med och sjöng på deras skiva. härliga tider!

http://hellojitterbugboy.blogspot.com

 
Ingen bild

Julia

25 februari 2009 19:29

Jaaá du... Hon har en dotter som heter Sindy. Hon har henne inte tillsammans med Orup (det är en son - med namnet Kid - som dem har gemensam).

 
Charlie

Charlie

25 februari 2009 19:31

Jag tror att jag skulle spinna något med att hon flashade brösten på pride festivalen
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article86917.ab
Work your magic, Soran!

http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?articl

 
Ruff

Ruff

25 februari 2009 21:41

Hon åkte runt med ett gäng föreläsare till olika högstadie- och gymnasieskolor för några år sedan, och själv var hon konferencier. Hon berättade då att hon vid ett tillfälle ljög i en jobbansökan om att hon hade körkort (vilket hon alltså inte hade) och uppmanade sedan oss elever att ljuga lite i framtida jobbansökningar. Det är en lagom intressant inställning och uppmaning från hennes sida.

http://myspace.com/badrockare

 
Manne

Manne

26 februari 2009 13:34

Jag skulle vilja ha en roastad macka, kan du ordna det?

http://www.finest.se/Mannefik

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards