Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

Morgonpasset om några timmar

Av Soran Ismail - 27 augusti 2008 01:56

Jag är precis hemkommen från Stand-up Galan 2008. Angående det ska jag bli intervjuad via telefon i morgon kl kvart i nio (tror jag) i Morgonpasset, för er som är intresserade att höra. Egentligen är det ganska dumt och lönlöst att tipsa om det. För de av er som har samma dygnsrytm som mig och är uppe nu för att läsa det i tid, ni kommer inte vara uppe 08:45 i morgon. Och för de med en vanlig dygnsrytm så kommer ni inte hinna se det här. 


Nåja. Någon kanske lyssnar. Om ni gör det får ni ursäkta att jag är trött. Jag förstår inte varför jag tackar ja till sånt här. Eller ja och ja, på frågan om jag kunde ställa upp på en telefonintervju sa jag "ja, ringer ni så vaknar jag säkert, och då tänker jag inte lägga på i alla fall". Men det är väl ett ja. Så om mindre än 7 timmar är det dags alltså. Därför säger jag: 


God Natt.  

 
 
viour

viour

27 augusti 2008 02:27

jodå, jag lyssnar nog. jag ska gå upp om fyra timmar men ändå så sitter jag här.
men är det inte pinsamt om du låter helt nyvaken? haha, nej du får ta och gå upp innan de ringer för fan.

http://viourish.blogg.se

 
Malle

Malle

27 augusti 2008 02:37

Jag kan försöka vakna till o lyssna, jag ska endå iväg till dansskolan xD
gah! borde sova nu
eehm godnatt på dig! xD

http://maddedans.blogg.se

 
Ingen bild

Emma A

27 augusti 2008 07:55

och vi som går upp kl sju hinner absolut med att läsa det här OCH lyssna på programmet :-)

 
Emmy

Emmy

27 augusti 2008 10:43

Jag måste bara säga att jag beundrar dig Soran. Du skulle bara veta hur många gånger jag velat kommentera det, men inte kunnat komma på något bra som skulle göra så att jag sticker ut från alla kommentarer. Men jag tycker i alla fall att du både är en otroligt duktig komiker och dessutom duktig på att skriva. Men framförallt verkar du vara en väldigt trevlig och bra människa. Tack för att du fortsatte bloggen, den förgyller definitivt min vardag! :)

http://petterssonisback.blogspot.com

 
Ingen bild

Kissi

27 augusti 2008 10:51

Usch vilken ful layout, Soran :D Beiget, brunt och naturvitt? What's up with that? Annars uppskattar jag ditt initiativ till att skriva blogg utanför 1000apor. Och som du sa är det viktigt att få skriva så sällan/ofta som man vill. Vi ses på turnén.

 
Ingen bild

R

27 augusti 2008 13:06

Jag förstår inte er som klagar på layouten. Tyckte ni att layouten på 1000apor var så otroligt speciell eller? Funkade inte den bloggen? Kunde ni inte läsa alla dessa fantastiska texter där heller?

 
Ingen bild

gunnar

27 augusti 2008 13:20

jag håller med kissi och R =D du e grym BTW

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards