Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Soran Ismail - 27 augusti 2008 15:20

Alla pristagarna från gårdagens gala var ganska förväntade och väldigt välförtjänta. Extra glad blev jag åt att Betnér fick hederspriset för allt han gjort för svensk stand-up.


Om ni inte har köpt biljett till hans turné än så gör det! Premiär den 3e September på Vasateatern i Stockholm, jag kommer i alla fall att vara där. Dessutom har trailern för hans program på femman som har premiär de 15e September kommit ut nu och det verkar väldigt roligt. Men framförallt verkar det otroligt intressant.


Ska testa och se om jag klarar av att lägga in saker här..



Av Soran Ismail - 27 augusti 2008 13:26

Det blev visst ingen intervju i morse. De ringde inte, skönt. Så fick jag sova ut. Men nu är det en annan intervju inbokad, i Vakna med The Voice kl 08:30. För er som inte har koll sänds det alltså på kanal5 och på radiostationen (självklart). Sist jag var där så hade taxin kört vilse i Knivsta så min 30 min intervju blev typ 7 minuter kort.. den här gången hoppas jag att taxin hittar. 

För övrigt, någon nämnde något att ni inte heller kunde fetstila här tidigare för ni skrev på en Mac. Det gör jag också, så jag undrar hur ni åtgärdade det problemet? 

Av Soran Ismail - 27 augusti 2008 01:56

Jag är precis hemkommen från Stand-up Galan 2008. Angående det ska jag bli intervjuad via telefon i morgon kl kvart i nio (tror jag) i Morgonpasset, för er som är intresserade att höra. Egentligen är det ganska dumt och lönlöst att tipsa om det. För de av er som har samma dygnsrytm som mig och är uppe nu för att läsa det i tid, ni kommer inte vara uppe 08:45 i morgon. Och för de med en vanlig dygnsrytm så kommer ni inte hinna se det här. 


Nåja. Någon kanske lyssnar. Om ni gör det får ni ursäkta att jag är trött. Jag förstår inte varför jag tackar ja till sånt här. Eller ja och ja, på frågan om jag kunde ställa upp på en telefonintervju sa jag "ja, ringer ni så vaknar jag säkert, och då tänker jag inte lägga på i alla fall". Men det är väl ett ja. Så om mindre än 7 timmar är det dags alltså. Därför säger jag: 


God Natt.  

Ovido - Quiz & Flashcards