Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

Jag är som filmjölk

Av Soran Ismail - 28 augusti 2008 16:21

Det här tycker jag är intressant. Jag läste igenom lite kommentarer på min förra blogg, från sista inlägget där jag skriver att jag nu lägger ned bloggandet på 1000apor. Detta är en av kommentarerna:



Självklart får folk tycka att jag är tråkig/ointressant, det vore konstigt om det inte fanns folk som tyckte det. Jag är inte på något sätt arg, jag är väl inte Niklas Strömstedt heller. Jag tycker mest att det är roligt. Gör inte ni det? För den här personen har ju haft tid att tänka till. Den har inte stått i en hetsk ordväxling och bara slängt ur sig någonting som kanske inte var så genomtänkt. Det här är i textformat. Och för att beskriva hur ointressant den här perosnen tycker att jag är så har denne valt att likna mig vid .. filmjölk. Vid filmjölk alltså. Personen har tänkt att det är en bra punchline. "Det här är bra sagt". 


Sådant roar mig. Ikväll uppträder jag på Norra Brunn om ni vill komma och titta.




 
 
Ingen bild

Sofia

28 augusti 2008 16:46

haha men filmjölk kan väl vara rätt intressant? kul jämförelse. Tack för att du fortsätter blogga, det lättar upp stämningen när man är hemma och är sjuk!

 
Frida

Frida

28 augusti 2008 16:46

Haha ja det var faktiskt rätt kul!
Fast jag tycker ju inte att du är ointressant förstås! Lycka till ikväll!

http://lillfrippen.blogg.se

 
Ingen bild

linn

28 augusti 2008 17:41

hahaha, jaru, filmjölk! haha, vissa personer har mycket fritid.

 
zappalainen

zappalainen

28 augusti 2008 18:24

Som filmjölk i händerna på Johan Hagelbäck i sånt fall. Hoppas du trivs bra här, det verkar så på ditt sätt att skriva.

http://zappalainen.bloggagratis.se

 
NH

NH

28 augusti 2008 19:32

Det finns någonting tryggt med att samtliga personer som ger negativa kommentarer i bloggar är anonyma. Alltid. Det slår aldrig fel.
Jag tycker du är lika intressant som en hemmagjord smoothie. På ett positivt sätt alltså.

http://tjejmilen.blogspot.com

 
Joel

Joel

28 augusti 2008 19:38

Hahahah? Filmjölk ;P hitta på nå bättre som "Du är lika intressant som färg som torkar" haha men du är ju intressant ;P

http://joelrandeblad.blogg.se

 
Ingen bild

Julia

28 augusti 2008 21:50

Mer som skummjölk ju

 
Ingen bild

Lisa

28 augusti 2008 21:54

Det mest intressanta är väl att personen ändå tagit sig tid att gå in på en blogg, skriven av en person som han tycker är lika intressant som filmjölk? haha.
(och han läser säkert den nya bloggen, haha.)


 
Månen

Månen

28 augusti 2008 22:26

Grattis! Och tack!

http://moonlander.bloggagratis.se

 
Ingen bild

David Druid

29 augusti 2008 01:47

Hej Soran! Det här är David Druid! Din kompis! Hoppas allt är bra med dig. Allt är bra med mig. Det var kul att träffas idag på norra brunn. Jag tycker du är bra. Hej då, ses snart.
//David Druid

 
Ingen bild

Vera

29 augusti 2008 07:42

Soran, jag tycker du äger!
Du står alltid för din åsikt och tar inte skit från någon. Sen är du rolig som fan.

Stå på dig!

 
Ingen bild

majkel

29 augusti 2008 09:09

Hahah det var en weird jämnförelse men jag tycker du är intressant ;D ha det bra

 
Ingen bild

Rebecka

29 augusti 2008 09:58

Jag gillar filmjölk.

 
Mikaela

Mikaela

29 augusti 2008 15:14

Jag har också fått höra att jag är som filmjölk en gång. En snubbe som jag pluggade med använde metaforer till precis allting när han pratade. Såhär lät ett samtal kring hur vi ser ut när vi pratar inför folk, inga överdrifter.
Han: Du är väldigt lugn och trygg. Jag tänker mig en... en skål med fil som står och pratar... Men ibland kanske du skulle vinna på att låta ett... påskris... hoppa upp ur filen.
Jag: Eh, okej. Jo, du är lite stel kan jag tycka. Du knyter armarna. Du kanske skulle kunna gestikulera mer eller så?
Han: Ah. Som en bläckfisk då eller?

http://stalkamig.blogg.se

 
Ingen bild

Lollo

29 augusti 2008 17:05

Jo den liknelsen tyckte vi om... men jag kom att tänka på en barnprogram nu där det var en snubbe som kladdade med filmjölk och det var ju faktiskt intressant (i alla fall när man var barn)
Kul att du startat en egen blogg! :)

 
Ingen bild

Emelie

30 augusti 2008 14:37

förstår mig inte på människor som inte har humor. du är sjukt rolig! Det är säkert Niklas Strömsteds bror.. :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards