Direktlänk till inlägg 29 augusti 2008

Porr och kinderägg

Av Soran Ismail - 29 augusti 2008 12:49

Jag har en vän som fyllt år i dagarna, så jag passade på att köpa en present till henne. Eftersom hon är otroligt pryd, hon kan till exempel inte uttala ordet "pung", så köpte jag en porrtidning till henne. Bara för att få se hennes extremt generade ansiktsuttryck. 




Men det är någonting genant med att köpa porrtidningar. Har ni gjort det någon gång? Det är klart att ni inte har. Det var min första gång också. Om man nu skulle vilja ha porr så har väl alla internet? Tidningen kostade för övrigt 120 SEK (!). 

Jag tänkte först berätta för kvinnan i disken att den inte var till mig. Att det var en present, ett skämt liksom. Men sen kände jag hur löjligt och otroligt det skulle låta. Är det inte det alla som köper porr försöker med? "Ehm.. alltså, den här är inte till mig. Det är till en kompis.." Yeah right.




Jag köpte även kinderägg, till mig själv. För att det är så barnsligt gott. Jag inbillar  mig att jag är den enda som har köpt en porrtidning och lite kinderägg...  


Det pinsamma är att jag har en lokal mäklare som har sitt kontor i samma byggnad som mig. Jag stötte på henne efter inköpet.

Mäklaren - Hej. 

Jag -  Hej.

Mäklaren - Du har köpt  en tidning ser jag..

Jag - Jo.. det har jag.

Mäklaren - (Tyst)

Jag - (tyst. tittar ner i backen..)

Mäklaren - Nej, jag är på väg hemåt. Hejdå.

Jag - Hejdå..


Fan också. Nu måste jag byta mäklare. 

 
 
Ingen bild

sebbe

29 augusti 2008 13:47

Hahahahaha Piiiinnnsamnt!!!!!!!!

 
Ingen bild

Fredrik

29 augusti 2008 15:23

hehe, erkänn nu :) du skriver det här bara för att förklara dig för mäklaren, egentligen var tidningen till dig men nu behövde du komma på en bra ursäkt till varför du stod där med en porrtidning och detta lät trovärdigt :)

 
Ingen bild

Marie

29 augusti 2008 15:43

Haha! Porr och kinderägg, bra kombination.
Själv tycker jag att det är lite läskigt att det står "små holländska skönheter" på omslaget

 
Melissa

Melissa

29 augusti 2008 15:49

Pinsamt värre.. hehe.. Såg dig på Vakna.. Roligt.. Kinderägg.. gud va gott. de måste ja nog köpa ida.. hehe..

http://Melissa87.bloggagratis.se

 
Peter N

Peter N

29 augusti 2008 16:19

Underbart! Aktuell rapport är väl så jäkla kackig också. Inte för att jag läst den men....

http://blogg.aftonbladet.se/17443

 
Ingen bild

Amanda J

29 augusti 2008 17:11

Hahahahaha xD

 
Ingen bild

Anna

29 augusti 2008 23:11

Hahahaha, hade tänkt något liknande till min kompis som är precis lika pryd. Fast jag hade tänkt köpa en bok om orgasmer istället ;)

 
Ingen bild

Olle

30 augusti 2008 01:56

Dagens höjdpunkt är nog att sätta sig vid datorn efter jobbet och kolla om du har skrivit något. Kommer ni om det går bra göra turnén lite längre och komma till Gävle?

 
Ingen bild

nicole

31 augusti 2008 21:23

du är så jävla bra , haha :)

 
Zandra

Zandra

2 september 2008 13:03

Jag köper minst ett packet med tre kinderägg i varje vecka. haha, helt beroende :P Fast jag har hoppat över porrtidningen ^^

http://zandranystroem.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards