Direktlänk till inlägg 11 september 2008

11e September

Av Soran Ismail - 11 september 2008 17:13

Det har funnits två tv-projekt som föddes i slutet på våren/början på sommaren som har gått ganska segt fram till nu. Av olika anledningar. Och båda är något som jag tycker verkar kul att göra. Så idag hör båda av sig. Med goda nyheter. Ingenting är helt klart än, men projekten är nu mycket längre gångna än vad de var igår vid den här tiden. 11e September verkar vara ett riktigt turdatum.


Om man tittar tillbaka i historien så kan man säkert inte hitta någonting negativt alls som har hänt på det här datumet..

 
 
Jugo

Jugo

11 september 2008 18:45

det är ju knappt. en väckarklocka 2001 är det ända jag kan komma att tänka på :S

http://alenjugo.blogg.se

 
Ingen bild

Sofia

11 september 2008 21:00

Jugo, jag tror att SOran var lite ironisk där.

 
Ingen bild

Emelie

11 september 2008 21:10

Det blev ett helt okej datum eftersom det slog mig att om exakt en månad sitter jag i Uppsalas konserthus och tittar på er turnéföreställning.
hur kul låter inte det?

 
Nina

Nina

11 september 2008 21:19

Va roligt att du har fått glada besked idag =)

http://ninatofften.blogg.se

 
Jugo

Jugo

11 september 2008 22:57

Sofia, jag tror jag också var ironisk. eller var jag? eller hur är det? ähh, tror gör man i kyrkan. jag VET att jag var ironisk inte sett från USAs sida utan från omvärlden.

http://alenjugo.blogg.se

 
Ingen bild

andrea

11 september 2008 23:15

Att göra 11 September till ett tur-datum låter som en bra idé tycker jag! ;)

 
Per-Robin

Per-Robin

11 september 2008 23:18

Hallå! Jag är din galna stalker-bög som även mötte dig i en stand-up tävling en gång i tiden. Jag anser fortfarande att vi borde get together snart och ta en fika.

http://www.kanal5.se/gaybloggen

 
Cristian

Cristian

12 september 2008 00:18

Soran!!! Var med i tävlingen på min blogg!!

http://elloco.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards