Direktlänk till inlägg 12 september 2008

Skärpning

Av Soran Ismail - 12 september 2008 13:16

Du som skrev den här kommentaren går med allra största sannolikhet på särskolan. 




Återigen, jag skulle aldrig någonsin ge delar av en väns privatliv till offentlig kännedom. Nu har jag inte sett bilderna och har ingen aning om vad de pratar om, men av kommentaren att döma så handlade det om när vi var på semester i skärgården. Det är så här skvallerpress fungerar. De får er att tro att de har en nyhet. Det har var känt sedan länge, att vi alla var på ön. Det skrev jag om i min blogg på 1000 apor som hade över 15 000 unika besökare i veckan. Även Sara skrev om det på sin blogg. Men de skriver det som en nyhet. De har med största sannolikhet mer information som de inte ger ut än. De väntar en vecka eller så tills det här är helt uttömt, sedan kör dem igen. För att sälja ytterligare 100 000 ex.


Till sådana som dig. 



En gång för alla: sluta tro på kvällspress och skvallertdiningar.

 
 
Ingen bild

Ebba

12 september 2008 14:26

kolla på aftonbladet.se
vad denna peron som skrev kommentaren pratar om är björns och saras romans om de nu har någon sådan.
Om de har det så kul för dem det behöver ju inte skvallertidningarna lägga sig i.
Om inte så jaha jag bryr mig inte om de har det eller inte.
Bästa är att de mår bra

 
Ingen bild

mb

12 september 2008 15:10

Sluta skriva skit på Sorans blogg!, TACK:)

 
Ingen bild

isa

12 september 2008 16:01

Att folk tror det som skrivs på sådana skittidningar är otroligt.

 
Ingen bild

Ebba

12 september 2008 17:00

hörru mb
menar du att jag skriver massa skit?

 
Joel

Joel

12 september 2008 18:13

Sjuka tidningshelveten!

http://joelrandeblad.blogg.se

 
Ingen bild

Bajs

12 september 2008 19:11

ja verkligen. Helt sjukt vad de manipulerar. Go to hell Aftonbladet/Expressen!

 
NH

NH

12 september 2008 19:24

En rolig notis man kan ta är att samtliga personer som envisas med att skriva bittra eller elaka kommentarer i bloggar ALLTID är anonyma. Det är så lätt att ösa ur sig skit då, när man inte behöver stå för den sen.

/Anonym.

http://tjejmilen.blogspot.com

 
Ingen bild

jag/markus

12 september 2008 21:43

jag står för det jag skrev även fast en kändis skrev nått annat

 
Cristian

Cristian

12 september 2008 22:56

Hahaha lken jävla loser Personen som skrev det är. Hahahaha jävla pissmyra.

http://elloco.blogg.se

 
janni

janni

12 september 2008 23:11

Jag fattar inte varför folk tar detta med dig. Tror dom att dom ska få ut något av det? Känns jävligt onödigt liksom.. Jaja, jag tycker iallafall att det är asbra att du inte säger något om det :D

http://jannif.blogg.se

 
LIAN

LIAN

12 september 2008 23:29

Hahaha!
Men det är ju så att Björn och Sara går ensamma på bilderna i Klick!'s nya bilaga. Vet inte hur man ska tolka detta..

http://www.natalyw.blogg.se

 
Ingen bild

erik

13 september 2008 09:49

hahahahahhaha! björn är kanske ihop med sverges fulaste fjortis BRA BJÖRN DÅ SLIPPER NÅN ANNAN hahahaha

 
Ingen bild

erik

13 september 2008 14:08

svergie'

 
Ingen bild

NH

13 september 2008 14:22

>lian.
"Men det är ju så att Björn och Sara går ensamma på bilderna i Klick!'s nya bilaga. Vet inte hur man ska tolka detta."

Och du har aldrig gått bredvid en kompis av motsatt kön utan att någon annan varit precis i närheten?

 
Ingen bild

sebbe

13 september 2008 14:39

NH:VA?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards