Direktlänk till inlägg 12 september 2008

Min kväll

Av Soran Ismail - 12 september 2008 20:05

Jag läser en artikel här om stå-upp. Hur hett det har blivit. Man kan naturligtvis inte skriva en sådan artikel utan att nämna Björn. Det vore tjänstefel. De nämner därför även vår turné. Och påpekar att det är fler som ska se oss än som var på Hultsfred. Det är faktiskt fler som ska se oss (kommer att bli över 35 000) än som var på någon musikfestival i Sverige i år. Visst har det kännts oerhört kul även innan men när man sätter det i perspektiv blir det lite smått otroligt. Det är nästan två Hultsfred. Eller tre Globen. Även fast jag knappast är anledningen till det så ska jag ändå vara med och uppträda inför detta stora antalet människor. Det känns skitkul!


Ikväll ska jag på utelivuppsalas lanseringsfest i Saluhallen i Uppsala. De ska ha en nystart på sin site, som en vän till mig driver. De har fattat poängen med att uteliv inte bara innebär bilder på de som är "snyggast på krogen" utan det är allt möjligt som händer i staden. Ni kan kolla in siten här. 


Egentligen är jag sjuk. Men jag har lovat att dyka upp. Dessutom är det många vänner som jag inte träffat på ett tag som jag ser fram emot att se igen. Får se om vi lyckas få till en "kvällens outfit". Sist jag var ute i Uppsala såg jag ut såhär: 


 


Det är min kväll. Vad har ni för er? 

 
 
Maria

Maria

12 september 2008 20:55

Låter som en stenkul kväll. Här var det kalkonmiddag med familjen och diverse individer. Behöver inte äta på några veckor framåt med den mängd som serverades. Hoppas du blir frisk iaf :)

http://mariakayeymf.blogg.se

 
Pernilla

Pernilla

12 september 2008 21:19

Hahh jo jag tror inte att jag inte har läst en artikel om komiker utan att björns namn har dykt upp men ja dom vill väll få folk med interesead av texten..

Det käns som om alla är sjuka nu men okej vi drar oss till höst tider- Jag gillar ;D
Krya på dig soran :)

Jag ser på tv och tycker på tagenter xD ..fundrear sj på att blogga lite men komme inte på nått.. kom gärna med tip men jag räknar inte med det xD tss

Kram på dig tack för en bra blogg

http://dahPernilla.blogg.se

 
Ingen bild

Johanna

12 september 2008 21:27

Låter som en kul kväll :) hoppas du blir frisk snart för då blir det ännu roligare ;)
snygg outfit föresten :D
för mig blir det till att se senaste Mumien nedladdad såklart^^

 
Eve

Eve

12 september 2008 21:29

Jag ska hem till en kompis och äta chokladmousse :) inte quite utelivuppsala, men trevligt nontheless.

Jag köpte faktiskt en biljett rätt mycket för att du skulle vara med, tkr du är en av de vassaste komikerna som syns idag.

krya på dig :)

http://evelynmok.blogspot.com

 
Ingen bild

vale

12 september 2008 21:57

Naaw , thats a cute smile !

 
Ingen bild

jenny

12 september 2008 22:31

vad fin du är :) grymt snygg klädstil! (Y)

 
janni

janni

12 september 2008 23:13

Jag tror det finns en hel del som är där för att se dig också serru. :D

http://jannif.blogg.se

 
Malle

Malle

13 september 2008 00:11

en till som är sjuk. Välkommen till klubben!
krya på dig! (:

http://maddedans.blogg.se

 
Ingen bild

Jay

13 september 2008 01:16

sluta mobba dig själv och jämför dig med björn hela tiden ,du är en fantastisk komiker soran , jag kommer gå för att jag tycker att du och özz är fantasiskt roliga , jag bryr mig föga om björn är med..

 
Ingen bild

K

13 september 2008 20:47

du är förbannat rolig!

 
Nico

Nico

15 september 2008 14:30

Nedvärdera inte dig själv så! Björn är nog det stora dragplåstret ja, men du är ju ingen doldis du heller. Är säker på att många som kommer dit kommer för din skull också, det skulle jag ha gjort i alla fall. :)

http://plaettan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards