Direktlänk till inlägg 16 september 2008

Lite länkar

Av Soran Ismail - 16 september 2008 16:29

Någon bad mig att länka till bloggar/sidor som intresserar mig. Det är lätt fixat. Utan någon specifik ordning.


Kristoffer Appelquists blogg Den roligaste bloggen. Helt klart. Synd bara att han inte skriver oftare. 

Magnus Betnérs dagbok

Det mesta om komiker-Sverige

Felicias blogg  en tjej vars blogg jag hittade av en slump. Blandat roligt med tyngd. Men alltid välskrivet och intelligent. 

Alex blogg  säga vad man vill om honom, men skriva kan han.

Helena Sandklefs blogg Smart och intelligent. Mest intelligent.

Stureplans vackraste Driver på ett fantastiskt sätt med de profiler och levnadssätt som utmärker stureplan.  


Dessa ingår i min dagliga ordning. Det finns ofta tid för fler. Tipsa  gärna om roliga/intressanta bloggar. Ni kan se på "intressen" vad som intresserar mig. 


Tack på förhand. 

 
 
Elin

Elin

16 september 2008 16:52

Du har ju inte sett min...;-)

http://thedevilwears.blogg.se

 
Ingen bild

Ida

16 september 2008 17:10

www.freshnessfactorfivethousand.blogspot.com
Jason Mraz's blogg, han skriver många interessanta saker. Enjoy :D

 
Ingen bild

Marie

16 september 2008 17:35

Av dessa läser jag två:

tusenapor.se är min favoritsida. Där finns mycket gott och blandat, och ständig uppdatering.

Appelquists blogg läser jag också, och även jag är frustrerad över dålig uppdatering. Just nu har jag faktiskt kommenterat det senaste inlägget där.
/Godot

 
Maggie

Maggie

16 september 2008 17:44

Jag måste såklart tipsa om min egna blogg.. Skriver om allt möjligt. Ibland personligt, ibland mer allmänt. Kolla!

http://bionicmaggie.blogspot.com

 
Drina

Drina

16 september 2008 17:47

Svåra intressen att blogga om, hur kul blir en blogg om poker liksom? Vet du nån så dela med dig.

Här är en grym fotograf som bloggar iaf: http://somenfotograf.blogspot.com

http://drina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kerstin

16 september 2008 17:54

Jonas Gardells dagbok är också riktigt bra:
www.jonasgardell.se

 
Ingen bild

Sofia

16 september 2008 19:33

min vän Oscar är en jättebra bloggare!han skriver om intressanta saker och om sina tankar kring dessa saker. woodpig.bloggagratis.se är hans vanliga blogg där han skriver om de sakerna jag just nämnde. han har även en spel-blogg cyberlife.blogg.se
There you go, hoppas att du kollar in dom! Inte minst den första.

 
Ingen bild

andrea

16 september 2008 22:52

Tack för blogg-tipsen! Har letat efter Magnus Betnérs blogg. Det här är min: www.barandrea.blogg.se

 
J & S

J & S

17 september 2008 01:36

Intresserad av poker alltså? Spelar du mycket? Vår blogg startade som en pokerblogg men har mer blivit ett ställe att skriva av oss på om allt möjligt även om vi såklart kommer in på lite poker då och då.

http://tomteverkstan.blogg.se

Tack för rolig och intressant nattläsning

/ Tomteverkstan

http://tomteverkstan.blogg.se

 
Ingen bild

Johanna

17 september 2008 09:54

Den här är bra:
http://jonasad.blogspot.com

 
Sofia

Sofia

17 september 2008 13:36

Jag har en blogg, kolla in om du vill.

http://roligsomfan.blogg.se/?tmp=17015018

 
Maddo

Maddo

17 september 2008 16:28

Bloggar är verkligen en hel vetenskap. Det blir nästan som "personkemi" i bloggarna när man letar, en blogg kan vara jättebra ett tag, men sen känner man att man inte får ut något av det! Sen kan man även hitta bloggar där man får en mer "vänskaplig" relation osv osv osv.. Det finns en oändlighet av olika bloggare och läsare. Hur vet man egentligen att ens egna blogg inte är den bästa (vilket jag nu tycker att min är! =P)? Ett helt inlägg om hur olika bloggar är alltså.. Detta var en av de minst vettiga kommentarer jag lämnat! =P =)

http://dreammaddo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards