Direktlänk till inlägg 21 september 2008

MMS-bloggning

Av Soran Ismail - 21 september 2008 01:03

Det här är ett problem som uppstår väldigt ofta. Något som jag tagit upp tidigare också.

Vi är på chinateatern, det blir paus. Jag är hungrig och vill ha mat men björn, mårten och gardell vill ha sushi.

Så då förblir jag hungrig i väntan på att vi hittar snabbmat.

 
 
Nina

Nina

21 september 2008 01:18

Chinateatern ska jag till i November, dock ej för att se på er (tyvärr??) Jag och sambon ska titta på The Producers! Någon som sett den och kan säga om den är bra??

http://ninatofften.blogg.se

 
Joel

Joel

21 september 2008 01:42

sushi, usch ;b skulle aldrig äta sushi :) hoppas ni hare trevligt :)

http://joelrandeblad.blogg.se

 
Malle

Malle

21 september 2008 01:52

varför känner jag igen det där så väl?

http://maddedans.blogg.se

 
Ingen bild

M

21 september 2008 01:58

Det finns godis som ser ut som sushi.
.....................................
Det går också snabbare att äta, - man stoppar det bara i munnen!

 
therese

therese

21 september 2008 08:57

Jag kan verkligen sympatisera med ditt problem, inte för att jag gillar snabbmat, men för att sushi inte är det trevligaste att roa sig med.

I julas var jag, och en hel del släkt - jag var alltså inte ensam, uppe i Vemdalen och en kväll skulle vi prova just det. Enligt mig hade vi lika gärna kunnat beställa hem slajm doppat i tabasco. Det här var visserligen bara en kväll under mitt liv och alltså inte återkommande som i ditt fall - men ändå.

http://annuendag.blogg.se

 
Ingen bild

Emma

21 september 2008 10:42

Usch jag känner för dig Soran. Sushi är verkligen inte gott! Tacka vet jag stora M:et.

 
Ingen bild

Vi

21 september 2008 11:38

varför fick vi bara se björns arm varför inte hela han när han äter //Vi på forumet hade bra soran:D

 
Nico

Nico

21 september 2008 11:50

Jag har aldrig testat sushi, men det kanske är värt att prova? Iaf om alternativet är att hungra ihjäl medans man ser på när de andra äter.

http://plaettan.blogg.se

 
Ingen bild

Amanda J

21 september 2008 12:00

sushi, vem fan äter sushi?! :S

 
Ingen bild

Selago

21 september 2008 12:14

Men sushi som är så jävla gott =)
Men det kan vara en mognads grej precis som att dricka kaffe och snusa lössnus ^^

-Selago

 
Ingen bild

Tinan

21 september 2008 12:23

Usch.

Säg till om du vill käka efter eran föreställning den 2:a oktober. Jag hänger med på valfritt skräpmatshak.

 
Ingen bild

Sofia

21 september 2008 13:24

Det där händer mig jätteofta för mina kompisar ÄLSKAR sushi. jag har försökt gilla sushi, har ätit det drygt 4 ggr men samma resultat varje gång. så jag brukar också få sitta och hungra medans kompisarna äter något som dom tycker är det godaste dom vet. Jag låter lite bitter nu, det är inte så att jag inte vill att de ska få äta det som de tycker mest om i hela världen, det är mest det att det alltid blir jag som får vänta med att äta så känner man sig bara dum sen när man sitter där själv och äter medans de andra får sitta och vänta på en när de helst vill dra där ifrån och hitta på nåt annat.

 
andrea

andrea

21 september 2008 15:15

Äh nästan gång är det väl allt deras tur att kompromissa va? x) Jag har heller aldrig fattat grejen med sushi.

http://barandrea.blogg.se

 
Maria

Maria

21 september 2008 20:46

Jag tror jag är en Mårten/Björn/Jonas-människa med min förstår-du-inte-sushi-förstår-du-inte-mig-attityd. Det är helt klart världens bästa frossarmat, det är bara att lära sig hantera det antar jag ;)

http://mariakayeymf.blogg.se

 
Ingen bild

Anna

22 september 2008 20:59

nej usch och fy! Sushi ska man inte äta!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards