Direktlänk till inlägg 22 september 2008

Variation är bra

Av Soran Ismail - 22 september 2008 20:29

När jag blev sjuk för 10 dagar sedan tänkte jag "skönt att det kom nu i alla fall, då kommer jag inte vara sjuk under turnén". Nu börjar jag känna mig sjuk igen. Ordentligt sjuk. Helt otroligt. Förhoppningsvis går det över, för det här är verkligen inte bra timing.


Ganska lång dag idag med två inspelningar, dels för nollrasism-kampanjen dels POOCS som kommer visas på comedytv.se i sinom tid.

Det är bra med variation, brukar man säga. Något som man definitivt får säga att det här jobbet har. Först en bild från POOCS - inspelningen med Hasse och Ola. 


Sen en bild från inspelningen av reklamfilmer till Nollrasism-kampanjen. Här är jag som nynazist. Trovärdigt? Kanske inte, men snyggt.



 Resultatet av dagens sketcher kommer nog om ett par veckor. Nu ska jag fixa lite pulvermos med falukorv och avnjuta ett till avsnitt av I Ditt Ansikte. Hoppas att jag blir botad av det. 

 
 
Ingen bild

shanya

22 september 2008 21:14

Sexigt

 
Ingen bild

Elle

22 september 2008 21:30

mja.. ootroligt vackert må jag säga...

 
Ingen bild

anna

22 september 2008 21:32

Du får ju inte bli sjuk nu, ska ju se dig på torsdag, så du får allt pallra dig dit även fast du är sjuk ;) Men det hade du väl redan tänkt att göra?
Sjukt kul blogg i alla fall. Det var nästan bara björn jag köpte biljetter för, men nu ser jag lika mycket fram emot att se dig! Din blogg är verkligen dagsunderhållningen för mig. Och det sjuka är att jag inte har någon aning om hur länge showen håller på, så hur länge hade ni tänkt hålla på, på torsdag??

 
Maria

Maria

22 september 2008 21:40

Vitlök botar allt säger jag. Eller tja, kanske inte aids och Patrik Ekwall.

http://mariakayeymf.blogg.se

 
elin

elin

22 september 2008 21:40

Sen vet vi ju alla att när en pojk är "ordentligt sjuk" handlar det oftast bara om en lite rinnig näsa och svullen hals. Vardagsmat alltså =P

För övrigt Soran, är det få av mina dagar du inte lyckas förgylla med din blogg.

Bilden är underbar. Aprikos-färgad nätbrynja med hängslen. Vem kunde tro...

http://dachess.blogspot.com

 
Ingen bild

v

22 september 2008 21:47

Haha, även jag var sjuk för ett par veckor sen men känner hur det börjar komma tillbaka... intresseklubben sprängs av överbelstning, gissar jag!
Fortsätt blogga Soran, även under turnén!!

 
andrea

andrea

22 september 2008 22:20

Ajdå, hoppas du blir frisk till turnén! ;/
Precis samma för min egen del, tio dagar och sedan kommer det igen...visade sig vara steptokocker, haha, delar med mig av den otroligt intressanta informationen för att du kanske borde kolla du med! ;S Vi ses på torsdag hoppas jag, förhoppningsvis i bättre skick båda två x)

http://barandrea.blogg.se

 
Alanna

Alanna

22 september 2008 22:41

Usch själv var jag sjuk 13 dar sen kom det igen
Nu är jag frisk så imorgon blir det skola för min del

http://nogg.se/alanna

 
Cecilia

Cecilia

23 september 2008 00:12

Hej Soran! Hoppas att läget är bra. Du verkar vara en otroligt vettig person. För att snabba på tillfrisknandet; drick varmt vatten med pressad lime i. Jag låg snorförkyld i tre dagar, fick tipset av en kompis och var frisk på den fjärde dagen. Men nu till saken. Jag har sedan tidigare - häpen över bedriften - observerat att du lyckats med att placera bilderna mitt i inlägget för att exempelvis kunna ha bildtext el dylikt. Min fråga är därför; HUR?!

Krya på dig!

Har också

http://ceciliab.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Evangelia

23 september 2008 16:37

Synd at du begynner å føle deg syk. Du får ha god bedring og måtte det gå over fort :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards