Direktlänk till inlägg 24 september 2008

Turnén är igång!

Av Soran Ismail - 24 september 2008 23:38

Då var första dagen avklarad. Jag är helt slut i huvudet nu. När man är lite sjuk så fokuserar man extra mycket och det tar verkligen på krafterna, så nu ska det bli skönt med lite sömn. De andra sitter kvar och snackar lite, men den här gången orkade jag tyvärr inte. Jag måste försöka bli frisk till fortsättningen också.


Gigen gick bra. Första var helt ok, men det var lite premiärnerver. Den här turnén har jag trots allt vetat om i ett år nu.. Andra giget var fantastiskt. Man var lite uppvärmd och premiären var avklarad, så man var betydligt mer avslappnad. Jag hade verkligen riktigt jävla roligt på scenen, och även fast det är ett kul yrke så är det långt ifrån alltid som man står och njuter på en scen. Men ikväll gjorde jag det. Förhoppningsvis fortsätter turnén på det spåret.


DN, Aftonbladet, Expressen och GP var där under olika föreställningar idag. Får se vad de skriver. Aftonbladet ringde precis och berättade att de tänkte skriva lite kring låten jag spelar.. så det blir väl något om det. I övrigt skiter jag ganska mycket i vad de skriver, det är klart att det är kul om de skriver snällt och lite mindre kul om de skriver taskigt. Men jag var där och vet att publiken uppskattade det, och det är trots allt det man bryr sig om i slutändan. Och att man själv har roligt såklart, och det hade jag. Sen vad EN person av 600 tycker är egentligen inte så relevant. Men men.. vi får se vad de har att säga.


Jag har för övrigt hittat en artikel från vår turnés presskonferens idag.. gissa vad/vem den handlade om? Här skulle jag vilja göra en smiley men jag säger som appelquist "jag vill inte verka som att jag hoppade av högstadiet". Det är visserligen väldigt förståeligt, men ändå ett fascinerande fenomen. Här är hursomhelst artikeln för den som är intresserad.



 
 
Ingen bild

i

25 september 2008 00:26

jag ska se er föreställning, men kommer för att se dig och inte björn. förstår inte varför det är en sådan besatthet kring björn

 
Malle

Malle

25 september 2008 01:52

tänk att jag nästan förstog att det handla om Björn:P
men nulängtar man ju nästan lite extra tills ni kommer hit :p det ska bli sjukt kul o se dig live faktist :D
krya på dig :)

http://maddedans.blogg.se

 
Bubo

Bubo

25 september 2008 11:11

HAHA, yes. Jag klarar inte heller av att göra smileysar. Har gjort det 1 gång i ett sms, och jag minns gången med smärta. Det var till en ny lite "snärtigare" kompis, och jag ville inte verka trist. Men vafan. Åt helvete med :)och för den delen :-). Långt in i röven med dem.

http://nuclearmarja.blogspot.com

 
Hanna

Hanna

28 september 2008 00:33

Tjosan! Jag & min kusin var å såg er i torsdags kväll/natt.. Ville bara hoppa in här och tacka för en gaalet skön kväll med extremt många skratt! Du är verkligen begåvad! lev väl, fortsätt fortsätta, använd mössa så du inte fryser om öronen ååsååviidare. Kram! Hanna

http://hannaemilia.webblogg.se

 
Ingen bild

Anna

1 oktober 2008 18:13

Hejsan! Jag och min syster var på er föreställnig i onsdags. Så jäkla kul var det. Skrattade hela tiden. Din sång var grym! Ha det bra på resten av turnén och om du vill kan du hälsa Björn från mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards