Direktlänk till inlägg 27 september 2008

Halmstad

Av Soran Ismail - 27 september 2008 15:35

Efter gårdagens tre föreställningar och tidigare sjukdom är halsen inte så glad just nu. Nu är vi framme i Halmstad och om trettio minuter ska vi befinna oss på teatern för att testa ljud och ljus. 


Efter sista föreställningen följde vi den tradition som alltid hör till när man är i Göteborg med Björn. Han måste ta med alla till "Lasse på Heden". Där måste man beställa en "bamse med mos". Gott var det. Utanför stod det folk som såklart ville ta kort, de flesta med Björn. När några killar stod och tog kort hoppade jag in: 


Jag - Åh shit, det är ju Björn! Får jag vara med?

Killen som fotograferar - Jag känner igen dig också.. säger han lite osäkert

Jag - Nej, det gör du inte. Ta kortet nu. 

Fotografen - Jo.. lajvar inte du? 

Jag - Jo, det är därifrån du känner igen mig. Vi har lajvat ihop.

Fotografen - Fan, jag visste det. Får jag ta ett kort med dig också? 

Jag - Självklart. 


 Lämnar er med en bild på Björn med turnémössan på. Som accessoar valde han en kokosnöt. 



Nu ska vi ge Halmstadsborna tre föreställningar de förhoppningsvis aldrig ska glömma. Någonsin. Positivt ska det vara. 



 
 
Ingen bild

Louise

27 september 2008 15:56

haha fyfan vilken skön bild xD , hälsa (;

 
Ingen bild

Amanda J

27 september 2008 15:58

Haha ägning med det där lajvet.
Ni/Du måste börja spela in sånt kul.

"Å shit får jag vara med" Bäst.

Och Björn.. ah.. ingen kommentar..

Bamse med mos låter gott. Vad var det för nåt?

 
Ingen bild

amanda

27 september 2008 16:03

:O
båda förestälningarna i jkpg är slut sålda.
holy moly..
och jag som hade tänkt att gå :/

 
Ingen bild

Kristin

27 september 2008 17:09

Soran, du vinkade ju inte! Du skrev i ett inlägg att du skulle vinka åt mig igårkväll på Storan, men där satt jag och vinkade igenom hela showen och du såg mig inte äns. Jag kände mig så dum där jag satt och vinkade, och du inte vinkade tillbaka. Sen släpade jag hem min sjuka arm.

Men jag älskade showen! Den gav mig lyckorus och ni var alla svinbra; unika och svinbra.

 
Ingen bild

J

27 september 2008 18:51

En gbg jag dejtade under en längre period tog med mig till "Lasse på Heden" redan på första träffen. Jag sa till hans förtvivlan att jag inte äter korv eller räksallad.
"Med det är moset du måste smaka"

Så jag beställde:
"Hej, en tallrik pommes tack"

Jag bara kände den där....åh, typiska stockholmare känslan. Beställde du en 08:a också? en. . . 'pucko' alltså.

 
Sanna

Sanna

27 september 2008 18:58

Ja de där mössorna är kanske inte de allra vackraste men fyller säkert sin funktion när kommande kalla vinterdagar infinner sig. Tycker bananen var finare än kokosnöten utan att för den skull uppröra -förarga denna Björn som nu så fint ställt upp sig. Ser att ni är på väg mot mina hemtrakter och vem vet, vi kanske ses en kall kylig frostkväll. Tills dess, kör så det ryker och att taket lättar en aning för bästa ventilation. Ha det//Sanna

http://sancha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marie

27 september 2008 19:01

Hahaha, det var ju jätteroligt! Hoppas har snubblar över din blogg någon gång

 
KYSSAR

KYSSAR

27 september 2008 22:05

HAHAHAHAHAAH alltsååå sköööööööna ni är !

http://kyssar.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

27 september 2008 22:52

Hej hej

Jag ska se eran show i kramfors 15 okt.
Det ser jag fram emot. Ni får ge järnet :)

//M

http://mykarma.blogg.se

 
Ingen bild

Angelica L

27 september 2008 23:04

Ni var verkligen grymma ikväll :D
Jag och mina friends vill tacka för en underbar föreställning!
Hoppas halsen blir bättre snart ;)

 
Ingen bild

HappyGaylord

28 september 2008 01:28

Vi har lajvat ihop! Jag kanske är trött men det där gjorde min dag!
Och era hattar är riktigt heta!

 
Ingen bild

n

28 september 2008 18:18

Haha, en sån mössa har jag också. JÄvligt skön ;D

 
andrea

andrea

28 september 2008 18:31

Har ni en liten kokosnöt till och med, hahahha :D

http://andreaf.bloggagratis.se

 
Malle

Malle

28 september 2008 19:26

hahahaha ni är klockrena :D:D

http://maddedans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards