Direktlänk till inlägg 10 november 2008

Dålig morgon

Av Soran Ismail - 10 november 2008 08:45

Jag ska inte vara uppe såhär dags. Det känner jag. Kroppen bråkar med mig, "gå och lägg dig igen", skriker den. Och det ska jag, jag skulle bara upp för att köpa nya pluppar av fastighetsskötaren men vet ni vad? Det går inte för datorsystemet krånglar idag. När går det att fixa då? Det vet man inte. Han är inte där i morgon i alla fall.. Han tog mitt nummer och ska ringa så fort det går att lösa, hoppas verkligen att det är snart för jag skulle vilja komma in i mitt hem mellan 21-07. 


Jag antar att jag straffas för att jag alltid lämnar saker till sista stund, men även fast det är mitt fel så är det irriterande.


Nej jag hade definitivt ingen bra start på min dag, hade ni?

Jag ska somna om nu och hoppas att någonting magiskt händer så allt är bra när jag vaknar.. 


God Natt igen

 
 
Sofia

Sofia

10 november 2008 09:01

Jag hade också en dålig start på min morgon, först väckt av grävskopor och sen av min katt!
Du får iallafall gå och lägga dig igen, jag ska masa mig till skolan där Matte B och Språklektion väntar. Sov sött=)

http://sofiapia.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

10 november 2008 09:36

Du tycker det är jobbigt att gå upp vid 8!? Jag var tvungen att gå upp klockan 7 för att följa med min mamma och träna. Varenda måndag morgon, då kan jag lova att kroppen skriker efter sängen.

http://saralive.bloggagratis.se

 
Ingen bild

johanna

10 november 2008 09:38

Precis, du får ju sova igen medans en annan har en skoldag fram till 17.10 och sen träning så får inte komma hem förrän 8 ikväll! :(

 
MalinTh

MalinTh

10 november 2008 10:13

Pissigt att du tappade bort plupparna :(
Hoppas att det löser sig snart.

Jodå min morgon var bra, tills nu. Min gymnasieskola fyller 50 år, det bjöds på tårta. Jättegott! men tårta till frukost, ajajaj inte bra =( så nu får jag lida.
synden straffar sig själv..

http://www.youtube.com/watch?v=Mdc3o7wOwNA

http://www.finest.se/HeavenlyLife

 
viktoria

viktoria

10 november 2008 13:00

du får tänka positivt, du är sveriges mest eftertraktade ungkarl trots att magnus betner sa att du var dålig på att kyssas igår. haha.

http://viktorianordgren.blogg.se

 
Julia

Julia

10 november 2008 14:18

Så jävla trist när det blir så..

Näe jag hade inte heller nån bra start på dagen, började med matte 9.50, då vi fick veta att vi ligger efter i planeringen så vi måste göra minst 3 sidor hemma tills imorgon, på saker vi inte ens gått igenom=O usch

http://gnisslia.blogg.se

 
Ingen bild

Sofia

10 november 2008 15:18

Borde du inte ta vara på de timmarna du kan vara utanför din lägenhet och inte sova bort dem? Du kan ju sova mellan 21 och 07 ;)

 
Linn

Linn

10 november 2008 17:11

Nej, måste gå upp klockan 6 varje vardag för att hinna med bussen till skolan, så ingen dag börjar bra för mig just nu. Men jag börjar vänja mig nu (efter fyra år).

http://linnastrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards