Direktlänk till inlägg 15 november 2008

MMS-bloggning

Av Soran Ismail - 15 november 2008 20:44

Nu står hasse på scenen och gör succé. Helt sjukt. Han har "the gig of his lifetime" i jakobsberg. Jag har aldrig någonsin sett någon vara så bra som hasse är ikväll. Han är verkligen magisk.

Att "lyfta taket" har fått en ny innebörd nu.

 
 
Ingen bild

Victoria

15 november 2008 21:22

Hej Soran, har ägnat lördagskvällen åt att läsa igenom hela din blogg! Det var kul!
Men nu undrar jag ifall du inte kan ha en ny frågestund? Det vore kul! Men bara om du har tid och lust.

Ha det bra,
du var grym i Malmö! Hoppas på att få se dig igen snart!

 
Viktor

Viktor

15 november 2008 21:24

JakobSTAD, inte Jakobsberg ;) Tack för ett bra gig annars ;)

http://http/:/enbacka.net

 
Ingen bild

Emilia

15 november 2008 22:39

Hälsa honom att jag tycker han är snygg!

 
Ingen bild

maggan

15 november 2008 22:41

Hej! Tack för ikväll. Ni förlängde livet en del. Men jag hoppas att du vet att ni var i JakobSTAD. :) - Som dessutom är den största staden med svensk majoritet utanför Sverige. Hoppas ni trivdes i bastun - med eller utan kärringar som slår en....

 
Linn

Linn

15 november 2008 23:03

Du var jättebra på Extra Extra! :D

http://linnastrom.blogg.se

 
Ingen bild

Marie

16 november 2008 00:02

jag blev lite kär i dig ikväll

 
Ingen bild

Linn

16 november 2008 00:52

Hej,
Nu måste jag säga att du just gjorde mig lite besviken. Jag kommer från Vasa men studerar just nu i sverige.. Jag hade sprungit för fullt till eran show om jag hade varit hemma i Vasa. Men nu när jag läser dina senaste inlägg så blir jag lite lessen. Varför denna dissning? Jag tycker du är en rolig komiker men i och med vad du just har skrivit så verkar du bete dig mer som en högfärdig svensk som blivit lite för känd, än en glad och trevlig liten man som egentligen borde vara jävligt glad att ni till och med lyckades få "publikrekord" i Jakobstad! Sluta upp med att dissa!

 
Ingen bild

Johanna

16 november 2008 00:57

fan va kul för Hasses skull :D han är ju grym!

 
Josefina

Josefina

16 november 2008 01:00

Fan vad bra ni var i extra extra ikväll! Jag hoppas att du fortsätter med bloggen!

http://jmep.bloggagratis.se

 
Yossi

Yossi

16 november 2008 03:48

ÅKERSBERGA HÄR FÖR ATT HÄRGA

http://www.freeewebs.com/esteter

 
Ingen bild

Linda

16 november 2008 19:19

Vad då dissa? Hört talas om humor? ironi?

 
Sara

Sara

3 december 2008 09:06

Hasse var faktiskt helt sjukt rolig då!! Skrattade hela tiden! ;D Men nog var du ju bra också!

http://www.zarb.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards