Direktlänk till inlägg 16 november 2008

Spontanitet

Av Soran Ismail - 16 november 2008 23:22

Det är en av de största fördelarna med att bo i Stockholm, jämfört med Knivsta. Det är mycket lättare att vara spontan. Utbudet är mycket större (inte mycket att skryta med eftersom det är obefintligt i Knivsta, men ni fattar poängen). Nu ringde David och frågade om jag skulle med ut, samtidigt som jag fick sms från några andra vänner som redan är ute. Då kör vi på det. Utgång. Klockan halv-midnatt på en söndag.. bara i Stockholm.



 
 
Julia

Julia

16 november 2008 23:27

haha jaa det är nog bara i stockholm;) inte fasen händer det i norrköping, eller joo studentveckan men annars, nej=P

http://gnisslia.blogg.se

 
anna

anna

16 november 2008 23:44

ni får ha det så kul då! fast jag är lite besviken på david, han sa ju att han skulle till house of comedy..

http://humorforhelaslanten.blogg.se

 
Ingen bild

J

17 november 2008 00:03

Man kan visst vara spontan här i Knivsta. Vad sägs om en french på statoil vid midnatt? Eller..eh, nej man kan inte vara spontan här.

 
Malle

Malle

17 november 2008 03:38

fan vad jag är avis på er stockholmare,sånt där kan man inte göra i västerås. Eller kanske sitta på mcdonalds o hänga en hel natt..kul..eller inte.

http://maddedans.blogg.se

 
Erika

Erika

17 november 2008 19:13

Jag undrar bara en sak Soran, Vilket typsnitt har du på dina textinlägg?

http://www.thoressons.blogg.se

 
Maria

Maria

17 november 2008 21:22

Fast om ens spontanitet kräver oändligt många möjligheter så kanske det är fantasin som fattades i Knivsta, inte utbud?

Djupt~

http://mariakayeymf.blogg.se

 
Annika

Annika

17 november 2008 21:48

Det händer även i Zürich..

http://zphanky.blogg.se

 
Ingen bild

Amanda

17 november 2008 22:14

Soran uppdatera!!!

 
MalinTh

MalinTh

18 november 2008 14:23

Amanda bör hålla käft! Hahaha

Fast jag menar allvar,
Soran uppdaterar när han känner för det.
Oftast mitt i natten då han är en nattuggla,
en vis nattuggla ;)

http://www.finest.se/HeavenlyLife

 
Ingen bild

anna

18 november 2008 21:02

funkar jättebra att vara spontan i göteborg också, kan jag meddela!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards