Direktlänk till inlägg 22 november 2008

Fredagsmys

Av Soran Ismail - 22 november 2008 14:38

Hasse bloggade också om gårdagens inspelning men han fokuserade mest på mitt yttre. Trist att han är så utseendefixerad, men det är ok efter hans insats igår. Han var rikigt bra, jag tror han kommer vakna upp till en massa nya fans på måndag. Läs här vad han tycker om min outfit.

 


Men se här vad mysigt vi hade det igår. Det var riktigt kul faktiskt. Underbart med energin man får av gamla vänner.



 
 
Julia

Julia

22 november 2008 14:42

haha förstår Hasse lite faktiskt;) haha men jävligt snygg kostym;)

Och din bild, så det ska se ut en fredagkväll=)

http://gnisslia.blogg.se

 
Ingen bild

Julia

22 november 2008 14:44

en sak till bara, låt tillägnad dig;)

http://www.youtube.com/watch?v=IWHxsqOl_v0

 
Jani

Jani

22 november 2008 14:57

"Men se här vad mysigt vi hade det igår. Det var riktigt kul faktiskt. Underbart med energin man får av gamla vänner." - vad menar du?
Jag ser endast 1 (eller är det 2) stearinljus resten av bilden är ju helt svart/mörk.

Men jag tar dig på orden och hoppas att du får det minst lika trevligt ikväll ;o)

http://janimujunen.bloggproffs.se

 
Ingen bild

Mysan

22 november 2008 15:42

Men det förstår väl vilken modern människa som helst att det inte går att kombinera ett par slitna gympadojjor med en ny, fräsch kostym.. *höjer på ögonbrynet* :P fast sen är det min korrekta, DÖTRÅKIGA sida som har en massa idiotiska krav (sidan är vunnen från bl.a mina prydliga mostrar), egentligen tycker jag mer om min liberala, mer kärleksfulla sida som anser att man inte ska bli dömd efter sitt yttre (eller klädsel för den delen) och att andra ska skita fullständigt i vad man väljer att ha på sig.. svårt bara det där med att välja sida när den korrekta sidan drar mig åt ett håll och den öppna liberala åt ett annat... Hur som helst, var det ditt val att kombinera dessa två p.g.a att du trodde på det, fortsätt så! :) det viktigaste är att man går sin egen väg.. dvs om man nu kan ta reda på vilken väg som är ens egen.. ;)

 
Ingen bild

Stina

22 november 2008 16:07

Hahaha, fick mig allt ett gott skratt när jag upptäckte att en femåring har blivit anställd för att klippa ut hans visningsblid. Det ser ut som han har en svart kippa gjord av mossa på huvudet!

 
Ingen bild

Louise

22 november 2008 16:43

så ska det vara på en fredagskväll...

 
Sanna

Sanna

22 november 2008 18:05

Jag skulle hälsa till dig att du skulle investera i nya skor! Så nu är det gjort...ha ha! Gräslig syn och fick inte ett öga torrt här kan jag lova också. Du kanske tror vi går mot sommaren men ack så fel du har. Det kommer drivor med snö snart och hur ska du ta dig fram då? Stackars dina fötter om inte annat. Trevlig kväll nu också och antar du sitter i fotbad.

http://sancha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

A

22 november 2008 18:35

ack ack ack! nya skor och strumpor måste skaffas. hör av dig när du är i malmö så kör vi en shoppingtur! :)

 
Ingen bild

M

22 november 2008 19:13

Naej for hilvitti Soran, du får allt ta och skaffa nya skor. Tycker iofs att man kan kombinera typ Converse och kostym (den var jävligt snygg förresten), men just den där kategorin gympadojjor med den nivån av slitenhet funkar... inte riktigt.

 
Ingen bild

M.Th

22 november 2008 23:23

Vilken mysig bild!
Du hade säkert jättetrevligt.

O du, hälsa till Björn, din pojkvän.
Man kan verkligen se hur kärleken spirar
mellan er. Ni är ett vackert par.
Önskar att ni vore i samma lag i Parlamentet ;P

 
Felicia

Felicia

23 november 2008 08:18

Hasse kan ta den i tvåan vad mig anbelangar, dedär skorna är skitsnygga. Långa slanka fötter också. Vilken jävla barndom man haft med sina långsmala fotomodellfötter i en familj av klädsamt knubbiga trettiosexor. Vår tid ska komma!

http://www.metrobloggen.se/felis

 
sofiapia

sofiapia

23 november 2008 12:59

Det spelar ingen roll vad Hasse tycker Soran, i mina ögon är du sötast ändå!:) Och er kväll såg ju supermysig ut, vänner, tända ljus, musik och mys, underbart:)

http://sofiapia.bloggagratis,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards