Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

Missa inte detta

Av Soran Ismail - 4 juni 2009 13:15

Innan jag springer iväg på mina möten för dagen så ska jag ge er ett tips. Jag har nämnt det tidigare, men det finns en chans att ni har glömt det så jag ska vara snäll och påminna er.


Jag har dessvärre oturen att uppträda i Norrköping i morgon. Inget större fel på Norrköping i sig, det är bara det att det innebär att jag missar Showen med stort s. Lewis Black. Han kommer till Sverige. I morgon.


Gillar ni Betnér, så ska ni gå. Inte bara för att han ska öppna för honom, utan för att man då gillar politisk humor. Humor med substans. Någonting som är mer än "bara roligt". Jag ångrar så inåthelvete att jag inte kan vara där, men det betyder inte att ni inte kan gå.  Klicka här


"I would love to belive that the earth was created in 7 days, but I have thoughts. And that can really fuck up the whole faith-thing"

 
 
Ingen bild

Parastoo.

4 juni 2009 17:40

Black är sjukt bra. Makes me cry :)

 
Sanna

Sanna

4 juni 2009 17:41

Har tittat på den första videon här och skrattat gott. Han är roligast när han låtsas vara arg...hi hi.
Ska se den andra senare.

http://sancha

 
Julia

Julia

4 juni 2009 18:08

Vart i Norrköping ska du uppträda?

http://gnisslia.blogg.se

 
Valeria

Valeria

4 juni 2009 19:20

Jag har samma fråga som Julia.

Vart och när i Norrköping ska du uppträda?

http://www.valees.blogg.se

 
Linnea

Linnea

4 juni 2009 22:45

Eddie Izzard kommer ju till Sverige runt jul med. Vad tycker du om honom?

http://www.linneajohanssons.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards