Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Soran Ismail - 8 augusti 2009 09:45

Hej igen dagboken,


Det var ett tag sedan sist, det är jag medveten om, men jag har vart väldigt upptagen. En paus var nödvändig, hoppas att du förstår. Men nu kör vi igen, det känns väl bra? Snart kommer jag dock att byta ut dig mot en ny, bättre, dagbok. Men det är ingenting personligt, det blir helt enkelt mer praktiskt så. Men tills dess; jag hjärta dig.


Idag är en intressant dag för mig, jag ska nämligen sända från travet. Tipslördag är något som jag följt i princip varenda lördag sedan 6-års ålder, men då har det alltid vart fotbollen som fångat mitt intresse. Den här gången är det travet som jag engagerar mig i. Det är nervöst. Travfolket i sig är inte speciellt nöjda, har det visat sig på diverse forum. Får se vad de tycker när jag är klar.


Alla ni som läser min dagbok - jag vill uppmana er att kolla på programmet. Det är nämligen det som är kanalen och produktionsbolagets tanke, att de som vanligtvis inte kollar på trav ska göra det. Lite smått i alla fall.


 


Vi hörs lite senare. 

Ovido - Quiz & Flashcards