Direktlänk till inlägg 11 juli 2009

Om ni ska till Rhodos...

Av Soran Ismail - 11 juli 2009 19:13

Efter att ha sett Brüno igår så gick vi till Retro och åt en lite sen middag och påbörjade ett tidigt festande. Som jag har berättat för er tidigare så jobbar min kompis Johan där, som bartender. Den här gången satt det två st tjejer i baren som man skulle kalla för "fjortisar" om man var på det humöret. De satt och diskuterade sin resa till Rhodos, och frågade om inte Johan hade några härliga tips? Det hade han dessvärre inte, men de bestämde sig ändå för att göra en lista över vad de absolut var tvungna att hinna med under sin tid där. Oturligt nog för dem så råkade de glömma listan i baren, och jag fick se den..


VECKA 1:

1. 24-timmars fylla

2. Sex i vattnet.

3. Bjuden av 5 olika killar på 20 minuter (oklart på vad, förmodar alkohol)

4. wet t-shirt contest (Oklart om de skulle vinna eller inte)

5. Bada naken

6. Bli bjuden på middag

7. Catfight 

8. Groupie för en kväll (vet ej om de skulle hitta en groupie, eller vara en).

9.  LIGGA i en solstol.

10. Gå ut utan underkläder.

VECKA 2: (älskar att de har delat upp det i vecka1/vecka2)

1. Spy på någon (min personliga favorit)

2. låtsas vara lesbisk = haffa en brud

3. ta en oskuld (jag tänker gissa på att de själva inte är det...)

4. Strula med 10 pers. 


Där har ni själva lite tips på aktiviteter om ni ska till Rhodos i sommar och har lite tid över...


Nu ska jag till grönan igen. Önska mig lycka till, både med giget och med chokladen. 

 
 
raisa

raisa

11 juli 2009 19:24

hahahaha fan va stört

http://metrobloggen.se/raisa

 
Ingen bild

Evol

11 juli 2009 19:28

Haha fan vad roligt. Inga namn som du kan hänga ut? :D

 
klara

klara

11 juli 2009 19:43

HA HA HA HA. Värsta är väl att ganska många förmodligen har samma mål på sina solsemestrar...

http://klarastiger.blogg.se

 
Ingen bild

Soppan

11 juli 2009 20:17

HAHAHAHHHAHHAHAHAHH xP

Åh, var Bürno bra föresten ? Den låter hysteriskt rolig x)

 
Yvette

Yvette

11 juli 2009 20:53

Hahaha, skitfin lista ju! :-D

http://jeone.blogg.se

 
Ingen bild

Elnaz

11 juli 2009 21:25

Hahahahah! Keep your eyes on the prize!

 
Cecilia

Cecilia

11 juli 2009 21:42

snygg lista!
hoppas du vinner chokladen, jag gjorde det en gång, den känslan slår allt.

http://ceciliamartenssons.blog.com

 
Ingen bild

Lollo

11 juli 2009 23:28

Min lillasyster var på Liseberg en gång för många år sedan, då hon var i 6års åldern. Hon blev då tvingad att följa med in på biografen (som jag ej kan namnet på, men där stolarna rör sig samtidigt som man tittar på filmen). Besöket slutade med att hon fick ledas ut därifrån för att hon var helt förstörd av (skräck)upplevelsen. Sedan var hon ledsen ett bra tag... enda tills hon spelade på ett chokladhjul och vann en jättekexchoklad, då blev hon glad igen. Så vad vill jag nu säga med detta... Jo, jag tycker att du bör utsätta dig för något riktigt hemskt, som du egentligen inte vill göra, så tror jag att den där chokladen kommer bli din som en fin tröst efteråt. Det kan ju inte skada att testa (eller det är kanske det det kan i det här fallet) :)
Lycka till!

 
HVK

HVK

12 juli 2009 00:11

Soran!
Fy FAN, så jäkla dååålit av dig, ass...varför hänger du UT oss så där, typ?
Bara för att vi låssades va, typ LITE fulla och, typ glömde den där listan i baren... Fast vi SKITER i det! Rhodos, baby! 2 weeks, ass! Så JÄVLA NAJS! Here we come, ass!

http://hvk-waiting4godot.blogspot.com

 
Ingen bild

Sofie

12 juli 2009 15:42

Hej, Soran. Gillar din blogg. Du har ju velat ha rubriker/ämnen som du kan skriva om i inläggen, så jag tänkte ge ett förslag. När jag hört dig prata i intervjuer/läst din blogg har du några gånger sagt/skrivit att du egentligen är väldigt blyg. Skulle inte du kunna skriva ett inlägg som handlar om hur din blyghet egentligen uttrycker sig? Jag känner ju inte dig, men jag tycker inte att du verkar väldigt blyg och därför undrar jag om inte du kunde skriva lite om varför du tycker att du själv är blyg?

Ha en jättefin sommar / Sofie

 
Ingen bild

Tom Carlsson

12 juli 2009 18:16

HAHAHA vilken härlig lista undrar om alla unga tjejer(fjortisar) har en sådan lista.

Kan inte göra annat än att LEEEEEEEEEEE =D

 
Parastoo

Parastoo

13 juli 2009 14:51

Jag är ute efter precis ute efter samma sak , den stora chokladen. Jag gillar däremot läskiga åkturer, så jag spenderar den största tiden på att stå i kö.

http://parasoosdagbok.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards