Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

Nu drar jag

Av Soran Ismail - 23 juli 2009 11:13

Under den svenska sommaren finns det diverse veckor man ska infinna sig på diverse platser - jag ogillar sådant. Allt ifrån festivaler till almedalsveckan, till Visby och Båstad. Det blir lite för mycket hets för min smak. Men nu åker jag på en egen liten västkust och fest-turné.


Idag - Halmstad/tylösand

I morgon - Göteborg

Lördag - Varberg. 


Ikväll och på lördag ska jag besöka hela turnégänget på Sunny Stand-up  och på fredag blir det fest med lite andra vänner i Göteborg. Folk från Helsingborg och sådant. Fint folk med sunda värderingar. Det ska bli riktigt kul! Om våra vägar korsar varandra hoppas jag att ni kommer och festar med oss.


När jag kommer hem igen så är det dags att åka till Kurdistan. Det blir en härlig kontrast, dessa dagar vs. Kurdistan. Inte att något är att föredra över det andra, men jag bara konstaterar - Det blir en väldig kontrast


Jag ska avsluta det här inlägget med en ramsa som Mårten Andersson nyligen lärde mig. Den är tydligen ganska vedertagen här i Stockholm. "Vad gör vi? - Nu kör vi!


Lika enkel som tydlig. "Hörrni, vad är det vi ska göra för någonting!?" "Vi ska köra" "Jaha, ok. Men dåså". Tydligt. Inget tjaffs. Skönt.

 
 
Sofia

Sofia

23 juli 2009 11:26

När jag är i Göteborg är du i Stockholm, när jag åker till Stockholm åker du till Göteborg.Så våra vägar korsar verkligen varandra, men vägarna stannar inte i mitten där vi möts utan de fortsätter bara vidare.

http://fiaochbelle.blogg.se

 
Ingen bild

mathilda

23 juli 2009 11:27

ramsan har även nått eskilstuna

 
Ingen bild

Emma

23 juli 2009 11:27

Då hoppas vi du tar med dig solen till Halmstad ikväll så vi slipper stå ute i regnet.

 
Madeleine

Madeleine

23 juli 2009 12:09

Hälsa göteborg

http://www.juustdaance.blogg.se

 
Manne

Manne

23 juli 2009 12:35

Ha så kul på turnén !

http://www.finest.se/Mannefik

 
Ingen bild

LN

23 juli 2009 13:08

visste inte att du kände folk här i helsingborg, då kan du ju komma ner hit istället. ;D

 
Ingen bild

Roziie

23 juli 2009 14:01

Blir det Nivå i morgon eller?

 
Therese

Therese

23 juli 2009 15:57

Ha så skojigt på turnen!:)

http://piecesofmee.bloggagratis.se

 
Ingen bild

individualist

23 juli 2009 17:04

Jag är inte rasist eller så, men Kurdistan är nog den sista platsen på jorden jag skulle vilja åka på semester till. Men sånt där är individuellt.

 
Ingen bild

Ulrika

23 juli 2009 17:44

Välkommen till Varberg, förhoppningsvis får vi sol när du är här och njuter av min vackra stad.
Hoppas du tycker om den!
Kram Ulrika (Varbergsbo)

 
fanny

fanny

23 juli 2009 18:14

Nu blir jag lite ledsen! Varför ska alla stand up grejer vara där det är 18 års gräns. Jag fyller 18 år i november och nu missar jag det här när du väl är i Varberg! Det är inte så att du kan fixa in mig? ;);) *ironic*

http://fanny-simonsen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards