Alla inlägg den 8 december 2008

Av Soran Ismail - 8 december 2008 17:25

När jag var i Lund i förra veckan fick jag några kommentarer och mail om att jag borde ha sagt till tidigare. Jag är inte bättre än att jag kan erkänna mina misstag och lära mig av dem. Nu på onsdag och torsdag så uppträder jag på Ruby's i Göteborg. Än så länge finns det biljetter kvar så ta med några vänner och kom dit vettja, det kommer bli kul. Ena kvällen är jag där med Hasse Brontén, och den andra med Fredrik Andersson. Jävligt roliga båda två. Så kom.


För mer info klicka här.


Sådär ja, nu kan ingen av er klaga. Och vem vet, nu kanske det kommer vara två-tre personer till i publiken. 


Nu ska jag äta och sedan ta mig ner till Scalateatern för att titta på Dorsins föreställning.

Av Soran Ismail - 8 december 2008 10:46

Jag hade inget fungerande internet igår vilket ledde till att jag väldigt snabbt blev uttråkad, rätt som det är så ligger jag och sover. Så kan det gå. Så idag gick jag upp innan kl 10, helt otroligt.


Nu ska jag springa på möten under dagen, sen ska jag förhoppningsvis se Dorsins show på Scalateatern ikväll. Det är sista gången han spelar den. Några av er har påpekat att Dorsin var kung igår, jag har som sagt inte sett det själv men under inspelningen var han inte bara kung utan även härskare. 


Nästa gång jag är med är i bonusprogrammet som sänds på nyårsdagen. Dubbelt så långt och med 5 parlamentariker i varje lag. Då lovar jag att vara bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards