Alla inlägg den 20 december 2008

Av Soran Ismail - 20 december 2008 22:26

Shit. Idag har vart en tung dag. Rent fysiskt alltså, psykiskt mår jag bättre än på länge.


Blev tvungen att köpa en ny biljett, nästa lediga plats fanns ca 3h senare. Jag mådde inte bra under den 4h-resan hem. Fick ligga helt still för att inte känna att jag ska kräkas. Och det löste sig till slut.. Sedan dess har jag sovit. Så nu är jag med i matchen igen, så att säga. Och Stephen har ju sin klubb på Berns ikväll, självklart ska jag dit och supporta. Vi blir ett glatt gäng. Vad ska ni göra? 

 

För övrigt, jag kommer inte ge ut något namn på personen i fråga, det vill jag inte. Jag är ledsen, men det här var för att se hur unik smak jag har och inte för er. Och jag måste säga att jag är förvånad.. trodde inte att jag skulle vara unik..

Av Soran Ismail - 20 december 2008 08:44

Det finns vissa som säkert inte har åstadkommit någonting idag. Det gäller inte mig. Jag har missat mitt tåg.


Vad har ni åstadkommit innan kl 9 på en lördag?

Ovido - Quiz & Flashcards