Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Soran Ismail - 4 maj 2009 18:28

Igår kom David till mig. Han berättade om en idé han har till Skrattstock, som lät väldigt kul. Vidare förklarade han att han ett tag funderade på att göra entré i en helikopter, jag älskade idén. Tyvärr hade han inte råd, men jag sa att jag kunde betala för jippot om vi hittade på något skoj. 


Vi pratade lite mer kring det och kom på att vi skulle det vore väldigt kul om jag kunde hissas ner från en stege i en helikopter medan David stod på scenen och körde stand-up, plocka upp honom, och flyga iväg.


Idag ringde jag (även fast David hävdar att det var han) och kollade upp det hela. De tyckte vi var dumma i huvudet och förklarade att det inte går att göra så. Speciellt inte med 4-5000 omkring oss. Tråkigt. 


Därför tänker jag göra som alltid när jag inte får som jag vill. Åker till Växjö. Får jag inte flyga i helikopter och hämta upp min kompis från scenen den 30/5, ja då drar jag till Växjö istället. 


Apropå uppfinningsrikedom:

Ovido - Quiz & Flashcards