Direktlänk till inlägg 9 december 2008

God Natt

Av Soran Ismail - 9 december 2008 00:49

Dorsin var grym. Riktigt imponerad över hur otroligt talangfull han är, hur många olika egenskaper han besitter. Jag skulle gärna vilja se hur en tavla av honom skulle se ut. Han lyckades även vara väldigt intelligent i många av sina nummer, vilket höjer upp honom ännu mer i min bok. För er som inte har sett föreställnignen "godkänd kvalitétsunderhållning?" så kan jag glädja er med att avslöja att det kommer att bli två till. Det bestämde han idag. Så se till att gå om och se det om ni inte redan har gjort det.


Nu är det läggdags. Jag lämnar er med ett halvt klipp (hittar inte hela) med Dorsin när han briljerar i Tips från coachen. 


God Natt. 

 
 
Malle

Malle

9 december 2008 01:22

han är bra han Dorsin :)

http://maddedans.blogg.se

 
Ingen bild

theresonlytwokindsofpeopleintheworld

9 december 2008 03:24

wow... du gick till sängs före klockan ett! jag är imponerad, om än lite besviken...

 
Ingen bild

Sandra

9 december 2008 10:18

UNDERBAR!

 
Ingen bild

behind you

9 december 2008 11:59

haha jag älskar när han imiterar dom andra, det är så jävla kul, hahahaa. SÅ LIKT :D

 
Ingen bild

Sanna

9 december 2008 13:22

Ja gå åt skogen vilken rolig man. Har du sett Johan Rheborg i detta klpp då. Kolla grannen också....*asg*
http://se.youtube.com/watch?v=DRa6f0jTRM0

 
Sanna

Sanna

9 december 2008 13:33

Lägger länken direkt så kan du kika på klippet snabbare! http://sancha.bloggagratis.se/2008/12/09/1179876-guldgruvan-youtube/

http://sancha.bloggagratis.se

 
Niclas B

Niclas B

9 december 2008 13:48

Ha ha, klockrent!! Tack för ett gott skratt! :-D

http://niclas-b.bloggagratis.se

 
Gabriella

Gabriella

9 december 2008 21:59

God kväll=)

usch nu känner jag mig bara så oteknisk. Men måste fråga dejj hur man får ut ett youtubeklipp på bloggen =S

MvH Gabriella

http://ggabbis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards