Direktlänk till inlägg 25 december 2008

Nya tider

Av Soran Ismail - 25 december 2008 17:25

Man känner att man har blivit lite äldre ibland, om inte annat så finns det julklappar och presenter som kan påminna en om det. I år fick jag bland annat gardiner och en vattenkokare. Det jag blev mest glad över var kalsonger, till skillnad från för 5 år sedan, när det var den sämsta presenten man fick.


Missförstå mig rätt nu, jag är inte på något sätt missnöjd över presenterna, jag bara konstaterar att det inte riktigt är samma saker som gäller som när man var 14. 


Var det någon som fick något askul? 

 
 
Ingen bild

Johanna

25 december 2008 17:31

Fick ju Björn Gustafssons dvd ;)

 
Josefin

Josefin

25 december 2008 17:31

Jag fick en väldigt fin mössa av min syster och ett mycket bra gitarrfodral av mina föräldrar. Det är det jag fick som jag kommer att ha kvar tills de har blivit worn out.

http://josefinreftl7r

 
Silent Soda

Silent Soda

25 december 2008 17:47

Jag fick shampoo och deo, det är kul att få veta att man är äcklig. Skämt åsido... Jag är skilsmässobarn så just nu har vi julafton nummer två så nu ska de bli spännande att se vad pappas sida av släkten har att komma med.

http://silentsoda.bloggagratis.se

 
Ingen bild

johanna

25 december 2008 17:49

Jag fick en massa pengar, och en zlatan-kalender! men min lillebror fick nintendo ds, gissa hur mycket han har fått spela? mohaha!

 
Ingen bild

Lala

25 december 2008 17:54

Den present som jag uppskattade mest var en helt oväntat faktiskt. Annars så brukar man veta vad man ska få ( lite tråkigt, men man slipper säga: - åh! En bok, på Franska.. Jaaah, då får jag väll lära mig Franska, det kan bli kul...)
Men detta var inte en bok. Kan du gissa vad det är? Min fars "fyndiga" julrim kanske säger dig något: - När det är jul ska man ha kul. Mycket uppfinningsrik far jag har. Det var i alla fall; ett livsverk. Nästa gång du träffar Björn så kan du väll hälsa att den är mycket uppskattad =) Skulle vara kul om även du gjorde någon dvd Soran, ta hand om dig

 
Behrad

Behrad

25 december 2008 18:10

När jag och min syster gav våra föräldrar en present fick han panik och insåg att han inte hade köpt något till oss. Så han åkte ut och tog ut pengar, vi fick 500 var.

http://behradrouzbeh.blogspot.com

 
Ingen bild

emma

25 december 2008 18:11

några dvdfilmer, några böcker, kläder, presentkort, pengar å lite annat

 
Julia

Julia

25 december 2008 18:21

Näe det såg väl likadant ut här också, typ kalender, lite sånt. det enda som var riktigt roligt var shoppingdag i mellandagsrean=P hehe

http://gnisslia.blogg.se

 
Ingen bild

anna

25 december 2008 18:53

Jag fick en halsduk och en mössa, eftersom jag är frusen av mig=) Vi har dåligt med pengar just nu. Men jag är jättejätteglad ändå, vi hade jättemysigt. Så min julafton var underbar.

 
Ingen bild

Tilda

25 december 2008 18:57

Jag fick hultsfredsbiljetter och ett skit flt halsband :P

 
Ingen bild

Lana

25 december 2008 19:04

Jag fick ett God Jul kort av en person i julklapp... Skitkul vart är pengarna som ska vara i julkorten???

 
Therese

Therese

25 december 2008 19:16

En välförtjänt systemkamera, woho!

http://qquick.blogspot.com

 
Maria

Maria

25 december 2008 19:28

Min brorsa kom in och sade "Jag visste inte vad ni ville ha så jag köpte detta -tar upp alkoholhaltiga förfriskningar-"

Det var faktiskt väldigt fint gjort.

http://mariakayeymf.blogg.se

 
Linda

Linda

25 december 2008 19:35

Jag fick Björn Gustafssons dvd :) Har längtat kan jag säga, haha..

http://fromthehoodstothecity.blogg.se

 
Ingen bild

Ida

25 december 2008 20:47

Min lillasyster har sytt en gigantisk pyjamas till mig. Den är rosa och är ungefär som en pyjamas för bebisar; med fötter. Jag skrattade så jag grät när jag öppnade paketet.

 
Ingen bild

God Jul

25 december 2008 22:01

Jag fick också Björn Gustafssons dvd

 
Sofia

Sofia

25 december 2008 23:57

Jag fick något Askul, jag fick en Quasimodo-barbiedocka. Det är en vandringspresent som jag och min låtsassyster skickar mellan oss varje jul och i år var det alltså min tur. Han är SÅ fruktansvärt äcklig!

http://sofiapia.bloggagratis.se

 
Niklas

Niklas

26 december 2008 12:00

Jag fick något väldigt spännande hemslöjdat som jag inte riktigt ser vad det är. Ställde ner den på bordet och utbrast nämen vilken fin. Sen påpekade personen som hade gjort den att jag hade ställt den upp och ner. Det var inte så populärt

http://infamousanon.blogg.se

 
Sanna

Sanna

26 december 2008 13:56

Sonen fick en gjutjärnpanna och han sa precis som dig. Jag har blivit gammal...*skrattar* Kallingar går ju åt och de är rätt härliga i både färger och bilder idag mot förr också. Jag fick en kamera *suprise*

http://sancha.bloggagratis.se

 
Oskar

Oskar

26 december 2008 19:08

Guitar Hero World Tour och Fallout 3.

http://sarcasmicon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Stina

26 december 2008 20:48

Klart jag fick något askul! Jag fick den nya ipod nano i gult av min syster! :D

 
Ingen bild

kristina

27 december 2008 15:20

jag fick ett kamerastativ!!! :D:D:D

 
MalinTh

MalinTh

27 december 2008 18:41

Bort dumma siffra, bort
Soran gillar ej talet av denna sort

http://www.finest.se/HeavenlyLife

 
Ingen bild

anton

29 december 2008 08:01

jag fick en sovsäck, skoterkängor och en fjällvandrarrygga. är 15. kommer säkert ha använding för det där, om 30 år. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards