Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

En löjlig tanke

Av Soran Ismail - 14 maj 2009 17:55

Giget igår gick bra. Väldigt bra. Ett tips till alla mina kollegor som följer min blogg slaviskt (lätt överdrift), om ni får en chans att åka till Sylvia Comedy Klubb i Eskilstuna så ta den. Ni kommer inte att ångra er. Lite synd att alla inte kom in bara men så kan det bli ibland, men för oss som var inne i den kokande lokalen så var det väldigt skoj.


Men en sak som slog mig när jag var där "fan vad mycket snygga tjejer det finns här". Jag får för mig sådant ibland. Att det finns städare som har snyggare tjejer, rent generellt alltså. Det är klart att det kan finnas snygga tjejer i vilken stad som helst, och att de är många i storstäder eftersom att det är där flest människor bor. Men sedan finns det ställen där jag fått för mig att det är extra många. Som att de fyllt sin "snittkvot" av snygga tjejer, och sedan har någon slängt in några extra procent. 


Städer som jag fått för mig vara sådana av diverse anledningar är t.ex Västerås, Helsingborg och till viss mån även Uppsala. Efter igår så slänger jag nu även in Eskilstuna.  Det är märkligt. Jag har inte ens vart i Helsingborg.


Löjlig tanke, visst?  För ni tror väl inte att det kan ligga något i det här? Ni går väl inte runt med egna "snyggaste-städer"? 

 
 
Ingen bild

.

14 maj 2009 18:12

du var grym.

 
Madeleine

Madeleine

14 maj 2009 18:16

hahaha västerås!
Jo du soran! äre så att du har någon släkting eller något här? För jag serverade en man här om dagen som var så sjukt lik dig så det finns inte.

http://www.juustdaance.blogg.se

 
Ingen bild

I

14 maj 2009 18:24

du var inte grym. du var bäst.

 
Maria

Maria

14 maj 2009 18:50

Jag tycker att Barcelona är en sådan stad.

Glad över att även få bo i Ängelholm, som är synonym för vackert i många avdelningar.

http://mariakayeymf.blogg.se

 
Ingen bild

Sofia

14 maj 2009 20:01

Jo, klart det finns städer med snyggare människor. Eller tvärtom kanske, städer med fulare människor. Helsingborg är i alla fall inte en stad med snyggare människor, tror jag. Jag gillar inte Helsingborg, så därför.

 
Ingen bild

Elvira

14 maj 2009 20:12

Lund är en snygg-stad. Följande hände mig för ett tag sedan; Jag var på café och skulle beställa. Biträdet var på pricken DU Soran. Min vän berättade senare för mig att jag stått och gapat. Oh well...



Förresten. I ditt inlägg om osäkerhet tipsade jag om alter-ego. Skulle vara kul omdu berättade om ditt, om du nu skapar ett!

 
Mathilda

Mathilda

14 maj 2009 21:37

Jag skulle nog vilja säga att du har helt rätt om att vi är snygga i Eskilstuna. Och jag måste ju självklart berömma dig för igår. Helt klart en av de roliagre kvällar jag vart med om.

http://mathildahugosson.blogg.se

 
Sanna

Sanna

14 maj 2009 22:08

Jaha kommer flyttbilen att gå till E-tuna nu då? :)

http://sancha

 
Ingen bild

Roziie

14 maj 2009 23:30

Stockholm...

 
Ingen bild

Lina

14 maj 2009 23:40

Nyköping, helt klart! Där kommer jag ifrån ;) Haha!

 
elinor

elinor

14 maj 2009 23:42

du har rätt om helsingborg ! om du inte varit där är det kanske på tiden att du åker ner hit ;)

http://elinormalmros.blogg.se

 
Ingen bild

Rachel

15 maj 2009 03:48

Göteborg & Lund

 
Manne

Manne

15 maj 2009 08:06

Absolut Götet!

http://www.finest.se/Mannefik

 
veraveranda

veraveranda

15 maj 2009 08:37

Naturligtvis är vi snyggast i Eskilstuna! Att jag kommer från Helsingborg är bara ännu ett plus i kanten.

http://veraveranda.bloggsida.se

 
Mirja

Mirja

15 maj 2009 13:36

Malmö är min snyggaste-stad. Men alltså det kanske handlar om kulturen, om staden har en kultur som du gillar, klär sig tjejerna och ser ut på ett speciellt sätt. Och därmed tycker du att det finns fler snygga där. Handlar om smak.

http://plums.blogg.se

 
Finn

Finn

15 maj 2009 14:37

Uppsala håller jag med om

http://w

 
Emma

Emma

16 maj 2009 15:34

Det kanske inte är en unik tanke, men en snyggstad som jag gillar är ändå Stockholm! Jag gillar riktiga stekarkillar. Sen är Stockholm en ganska stor kontrast till Umeå...

http://magganocarro.blogg.se

 
Ingen bild

Maddepihl

17 maj 2009 13:00

håller med om Västerås! Bor ju där.. Men det finns många snygga där ;) både killar och tjejer

 
Shanna

Shanna

31 augusti 2009 13:30

jaså, det har jag inte märkt. Men kul att nån tycker det om kära Eskilstuna, haha.

http://www.shannaas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards