Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

Oj oj oj...

Av Soran Ismail - 16 maj 2009 20:16

Då var jag tillbaka från kryssningen. Jag lyckades, tack vare en och annan postafen, att inte kräkas. Men Oj oj oj vad det gungade ett tag. Man såg hur hela publiken svajjade från höger till vänster, och sedan tillbaka igen.


Och Oj oj oj vilka roliga gig. Alla tre jag hade gick bra, och mina kollegor var stundtals smått legendariska.


Och Oj oj oj vilket drag det var på stora dansgolvet efteråt.


Men framförallt. Oj oj oj vilka oförglömliga minnen som skapades. Som inte kan åteberättas, utan endast upplevas live. Ni som inte var där missade definitivt något, och är ni smarta så ser ni till att köpa biljetter till nästa båt så fort ni får en chans. 

 
 
Yvette

Yvette

16 maj 2009 20:25

Kryssningen var helt otrolig! Tråkigt att jag lyckades somna tidigt på kvällen, men men... Onödig information. Tyckte att du lyckades hålla masken väldigt bra, eftersom man inte märkte av att du lätt blir åksjuk.

Och du var lätt grymmast på scenen :-)

http://einzigartig.blogg.se

 
Sanna

Sanna

16 maj 2009 20:52

Biljett och Postafen var det då! :)

http://sancha.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

16 maj 2009 20:54

Grattis, om detta nu är rätt ordval

http://onesmileandatinytear.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sfia

16 maj 2009 20:55

Kom nyss hem från kryssningen jag med och måste lägga in några ord. Det var ett otroligt lyckat evenemang och ni var alla jätte duktiga. Men det jag vill säga just dig är att det är härligt att se hur mycket du verkar utvecklas. Såg dig på turnén och har givetvis sett dig på tv förut. Du ser nu helt cool och säker ut på scenen och du blir bara roligare och roligare. Tack för din medverkan och keep up the good work!

 
Hanna

Hanna

16 maj 2009 21:43

Tackar för fantastiska shower!
Håller med överstående talare om att du utveckalts mycket, ser säkrare och coolare ut på scen!
Jag ser fram emot nästa kryssning!

http://hannsaplast.blogspot.com

 
Ingen bild

kiff kiff bang

16 maj 2009 22:19

Tysklands bidrag i Eurovision just nu. Kom att tänka på dig. Du måste ju älska det här. Nej förlåt, du måste ju älfka det här!

 
Ingen bild

Anonym

16 maj 2009 22:25

ojoj det får man nästan göra :)

 
Julia/ The girl who coul'nt find her friend

Julia/ The girl who coul'nt find her friend

16 maj 2009 23:54

Som sagt, ni var sjukt bra allihopa, men du var ändå snäppet bättre=) fortsätt så;)

http://gnisslia.blogg.se

 
Ingen bild

N

17 maj 2009 00:49

GRATTIS!!!!! Du behöver inte börja ny karriär som stort kräk-monster! Success! :D:D

 
Manne

Manne

17 maj 2009 02:20

Men oj oj oj.. Vilket ojigt inlägg.
Gött att de jeck' bra för dig!

Antar att du inte såg Eurovision, well, en pöjk vid namn Alexander vann - land: Norge!!

Jo, visst ville du veta det. ;)

http://www.finest.se/Mannefik

 
Sandra

Sandra

17 maj 2009 18:44

Oxå hemkommen från cruisen! Dock inte lika sjösjuk som du =)

ber om ursäkt för detta men, Johan glans är GUD!!! Du kom dock på en hedrande andra plats som VD GUD! (Till och med nämnt i min blogg)

Du är så jä-la naturligt rolig så det känns aldrig krystat.

You GO!!!

http://solokatt76.blogspot.com

 
ida

ida

18 maj 2009 14:35

sjukt galen resa... riktigt bra var det..

http://www.idakoscarsson.blogg.se

 
Ingen bild

Tomas

18 maj 2009 19:27

I den hårda konkurrensen så var du klart bäst på kryssningen!

 
Fanny

Fanny

19 maj 2009 00:18

Postafen is the shit.

http://fannymillom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards