Direktlänk till inlägg 19 maj 2009

Dåså

Av Soran Ismail - 19 maj 2009 17:20

Då har jag äntligen hittat till ett internetcafé. Dessvärre har jag inte mobilen med mig, och kan därför inte visa er bilden på hela gänget (Jag, Johan, Martin, Anna och Martina) i våra t-shirtar. Men jag kan i alla fall glädja er med att min t-shirt kom till användning både en och två gånger igår. 

Men i morgon, då lovar jag att ni har bilden till ert förfogande. 


Här är det ca 30 grader och sol. Hur har ni det där hemma? *smiley* 

 
 
Julia

Julia

19 maj 2009 18:28

Jodå ganska fint väder, nu på eftermiddagen=) men det låter inte alls härligt med 32grader varmt

http://gnisslia.blogg.se

 
Ingen bild

N

19 maj 2009 19:37

Tss, om du har internet så behöver du väl inte fråga?
Btw, är det vad du går och letar efter på din semester? Ett internetcafé......tack :)

 
Madeleine

Madeleine

19 maj 2009 19:40

tyst med dig! Äre inte dax o gå upp nu? ;)
skoja..nää men här i västerås äre sol sörru! :) lite molningt dock men det funkar endå..sen äre rätt så varmt :P
avis? nää skulle inte tro det.

http://www.juustdaance.blogg.se

 
Sanna

Sanna

19 maj 2009 20:54

Usch det låter varmt...(hihi)

http://sancha

 
Ingen bild

Henke

19 maj 2009 22:05

Fan ta dig, Soran. Regn, piss och skit :(

 
Lisa

Lisa

19 maj 2009 23:16

Följer dig från Italien...30 grader och sol.

http://dalbo.blogg.se

 
anonym81

anonym81

20 maj 2009 00:53

Vad skönt att du äntligen har fått semester, vila upp dig ordentligt nu ;).
T-shirten var jättebra,och T-shirten passar ju dig perfekt nu när du är på semester och allt.
Kondomerna du fick- verkligen en övertydlig instruktionsbild haha!!
Här i Sundsvallsområdet är det mulet och regn men det sägs det ska bli 13 grader varmt och sol idag onsdag. Men inget slår era 30 grader! Nice!
Ha det gött i värmen!

http://anonym81.bloggagratis.se

 
Manne

Manne

20 maj 2009 08:06

Det är ett underbart väder här hemma i Sverige! För om alla ens drömmar går i uppfyllelse, då blir allting underbart!

Förresten, du måste väl använda t-shirten varje dag? Lite äckligt i längden..

http://www.finest.se/Mannefik

 
Yvette

Yvette

20 maj 2009 09:35

Bastard. Jag vill också ha sol och fint, men det är bara regn hos mig...

http://einzigartig.blogg.se

 
- | | Carro | | -

- | | Carro | | -

20 maj 2009 10:55

Det är soooool idag :D
Snygg tröja i förra inlägget by the way..haha.. vill också ha sån..även fast jag inte är nån känd komiker direkt :P Hoppas du har det nice i Cypern ^^

http://carolinedream.blogg.se

 
Ingen bild

rebecka umeå

20 maj 2009 12:01

tröjan är klockren. Kan man få köpa den av dig sen?

 
Thorell

Thorell

20 maj 2009 13:28

Ganska tråkigt väder i Kungälv, med 15 grader utan sol och en och annan regnskur. Tröjan är förresten en av de bättre jag har sett.

http://mariathorell.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jim

20 maj 2009 13:29

Haft användning för gummit än?

 
Ingen bild

sed

20 maj 2009 16:07

jo, här är det molnigt, regnade lite granna innan..trevligt..jätte trevligt..
:/
hoppas att du har det trevligt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards