Alla inlägg den 6 april 2009

Av Soran Ismail - 6 april 2009 20:59

Underbar kritik och smart vändning på problemet, men de sista sekundrarna förstör alltihop. Helt onödigt.

Av Soran Ismail - 6 april 2009 14:05

Mitt namn under CS-spelandet igår var "Absolut inte n00b". Som sagt nyttjade jag chatfunktionen en hel del, vilket väldigt ofta roade mig enormt.


Absolut inte n00b - Ni är n00bs!

Random snorunge - Du är n00b!

Absolut inte n00b - Det är jag inte alls det. Titta på mitt namn!

Random snorunge - Titta på statsen

Absolut inte n00b - Stats är för bögar

Random snorunge - Jävla idiot

Absolut inte n00b - Eru?

Random snorunge - Käften

Absolut inte n00b - Visst är det soft med tuttar hörrni?



I takt med att deras irritaiton växte så ökade underhållningsvärdet för min egen del.


Och så höll det på. I timmar. 


Är jag stolt? Nej. Var det roligt? Ja. Kommer jag att göra om det? Garanterat. 



Av Soran Ismail - 6 april 2009 05:11

God natt, hörrni. Ni behöver inte oroa er för mig, jag överlever.

Ovido - Quiz & Flashcards