Alla inlägg den 17 april 2009

Av Soran Ismail - 17 april 2009 19:23

Jag ber om ursäkt för att jag  ännu inte tipsat er om Sveriges mest underhållande blogg. Den hittar ni här.


Idag har jag spelat CS igen. Eller, spelat och spelat. Jag har väl mest chattat egentligen. 


Jag - Ni är n00bs

Random snorunge - Det är ju du som ligger sist

Jag - Göru?

Random snorunge - Nej du gör! Titta på statsen

Jag - Jag tittar hellre på din mamma

Random snorunge - Käften. Jag kommer pwna dig!

Jag - Nu stavade du fel. Det heter "owna". Men ni börjar väl inte med engelska förrän i årskurs 4?

Random snorunge - Jag går faktiskt i sexan!

Jag - På vilken skola då? n00bskolan eller?


Ja.. ni förstår poängen. Jag är inte speciellt stolt, men väldigt road.


Nu ska jag till Blue Moon Bar där jag fått hoppa in i Jakobs ställe ikväll, eftersom han ska föda barn. Eller, det är ju hans fru som ska föda, men han ska väl stå vid sidan och heja på eller något. Hoppas han tar med sig en megafon. Jag gillar megafoner. 


Om ni vill följa med mig under kvällen/natten så gör ni det med fördel här. På min eminenta twitter. 

Ovido - Quiz & Flashcards