Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Soran Ismail - 5 oktober 2008 21:50

Väl ute i Umeå igår kom det fram en del folk som ville prata, en kille utmärkte sig extra mycket. Han hade gjort en ganska tuff grej tycker jag, förutspått när han ska dö. Nu planerar han visserligen att leva rätt länge.. men ändå.


 

Av Soran Ismail - 5 oktober 2008 12:34

Jag vaknar och är glad, det är en väldigt skön känsla. Gårdagen var verkligen helt perfekt.


Det har funnits en viss tendens till att man slappnar av lite, omedvetet, efter ett bra gig och således blir det andra aningen sämre. Trots att det gått bra blir man själv lite besviken, för man vet att man kunde gjort det ännu bättre. Man är ju alltid ute efter förbättring. Men igår så var det två kanongig, dessutom var alla komiker på topp och hade kul själva. Alla pusselbitarna föll på plats helt enkelt. Det var behövligt inför den här tredagars-"vilan" som vi har inför Norrköping. 


Nu blir det flyget hem till Bromma.  Hejdå Umeå och återigen, tack för ett helt fantastiskt första bemötande!

Av Soran Ismail - 5 oktober 2008 02:49

Jag lämar er med ett klipp från Invito i Umeå där vi satt och firade med lite mat och dricka. Återigen, tack Umeå för en fantastisk kväll! De andra städerna har en hel del att leva upp till. 


God Natt.


Ps. Pia: Tacka dina döttrar. Jag blir väldigt glad! Och tack till Lollo som räddade mig från "22" inlägg. Ds. 

Ovido - Quiz & Flashcards