Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

Hejdå Umeå

Av Soran Ismail - 5 oktober 2008 12:34

Jag vaknar och är glad, det är en väldigt skön känsla. Gårdagen var verkligen helt perfekt.


Det har funnits en viss tendens till att man slappnar av lite, omedvetet, efter ett bra gig och således blir det andra aningen sämre. Trots att det gått bra blir man själv lite besviken, för man vet att man kunde gjort det ännu bättre. Man är ju alltid ute efter förbättring. Men igår så var det två kanongig, dessutom var alla komiker på topp och hade kul själva. Alla pusselbitarna föll på plats helt enkelt. Det var behövligt inför den här tredagars-"vilan" som vi har inför Norrköping. 


Nu blir det flyget hem till Bromma.  Hejdå Umeå och återigen, tack för ett helt fantastiskt första bemötande!

 
 
Ingen bild

Lisa

5 oktober 2008 13:06

Den här turnén verkar ta hela Sverige med storm! Ni borde verkligen satsa på en till :D Jag älskar er! Såg er i Göteborg och ska se er i Stockholm på Cirkus igen!

 
Sanna

Sanna

5 oktober 2008 13:52

Vad härligt när det bara flyter på och man blir så där glad i hela kroppen. Hoppas det ska bestå för dig/er! Läste lite tillbaka i din blogg och kan bara säga angåede "fylla" och grodor som hoppar ur munnen, -man väljer ju sina vänner! Hoppas du är en sådan som skiter i det här oavsett att man kan skämas för ord som inte borde uttalas. Det är inte moget och tyder på andra saker tycker jag. Lite snopen blev jag allt som läste det här. Skoj att få le åt Appelquist innan jag loggar ut. Skickar dig en lyckospark därbak och allt gott till dig! //Sanna

http://sancha.bloggagratis.se

 
Josefin

Josefin

5 oktober 2008 14:31

Jag såg er igår i Umeå, 17.00 föreställningen, och jag har inte skrattat så mycket på länge! Världens bästa födelsedagspresent. Jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka till Umeå någon gång!

http://kickemintheface.blogspot.com

 
Matilda

Matilda

5 oktober 2008 16:35

Såg 20.00 föreställningen i Umeå igår, ni var fantastiska! Jag och min kompis satt och läspade hela vägen hem efteråt och jag tror banne mig att jag lyckats få magrutor efter allt skratt. Kul att ni också verkar nöjda! Kram!

http://yuiop.blogg.se

 
Ingen bild

Louise

5 oktober 2008 17:51

Hej Soran!

Jag tänkte bara fråga vad låtarna heter som ni har när ni presenteras, och den låten som var i början av föreställningen... om ni har olika låtar så syftar jag på de låtar som var i Stockholm, Intiman. föreställningen som var kl. 8

för svar: sotis_vitis_91@hotmail.com

mvh, Louise.

 
Ingen bild

jag gillar dig

5 oktober 2008 18:25

Älskar att läsa din blogg, du är så underhållande. Fortsätt och skriv!!:-)

 
S

S

5 oktober 2008 18:55

Heej Soran. Jag var på första showen i Luleå på kulturens hus och det var riktigt kul, jag gillade din låt.

Ni borde göra en extra show i Luleå !(:

http://sljn.blogspot.com

 
andrea

andrea

5 oktober 2008 20:15

Ja ni är välkomna in till mig när ni ju ändå är i Bromma! ;D Haha, skämtade bara. Eller inte, hah.

Funderar på att gå och se er igen när ni kör på Circus, det var ju så kul sist! :)

http://andreaf.bloggagratis.se

 
Tinika

Tinika

5 oktober 2008 20:40

Jag och mina kompisar såg er igår på första föreställningen, och det var jättekul!
Skönt att bara få skratta!
Ni måste komma tillbaka någon gång.
Lycka till på resten av turnén, och ett stort tack för igår, det var asbra!

http://tinikahaggstrom.blogg.se

 
vale

vale

6 oktober 2008 18:08

Yes ! Snart är det dags för Norrköping !
Kommer vara där såklart !

http://www.valees.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards