Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

Step Brothers

Av Soran Ismail - 22 oktober 2008 15:46

Tack för alla tipsen. Eftersom jag är ett stort Will Ferrell-fan så valde jag att se Step Brothers.  Det var bara jag och min syster i hela salongen, det är skönt. Filmen i sig var bra, 7 av 10 hästar. Helt klart värd att se, men ingenting som skulle kunna tänka mig att se igen och igen.. som Anchorman t.ex. 


Nu har vi landat i Karlskrona. Det är helt otroligt. Inte att vi är Karlskrona, utan att vi lyckades landa. Det var ett sådant där miniplan återigen, som styrs av en joystick. Jag tror det var första gången de lyckades landa ett sådant här plan. 



Nu ska jag till SR Blekinge och snacka lite, sedan är det showtime. 

Förresten, är det någon som vet om man kan gå ut och ha kul på en onsdag i Karlskrona? Vart då, isåfall..? 



 
 
Ingen bild

Jonathan

22 oktober 2008 16:08

Statt finns ju. sen finns kino och lite till ställen. men mest är det ju på statt. Men isåfall Soran, så får ni vara förbereda på en massa ryggdunk. det är nämligen sånt folk som går där
MVH
Er trogna Kalmarit

 
Ingen bild

Leffe

22 oktober 2008 16:24

Hej Soran, tänker du inte på hur mycket koldioxid som flygplan släpper ut? Varför flyger du och inte tar tåget?

 
Beata

Beata

22 oktober 2008 17:00

Men suck.. orka bry sig om miljön när man TYP är kändis.. ;) Grejen är Soran att du bara ska ta en taxi ner till malmö istället för det är där det är KUL :)

http://alltidbeata.blogg.se

 
Malle

Malle

22 oktober 2008 17:28

uch skriv inte sådär, jag blir ju flygrädd :P

http://maddedans.blogg.se

 
Louize

Louize

22 oktober 2008 19:09

Lycka till ikväll! Önskar jag va där och fick garva lite...

http://louize.bloggagratis.se

 
Elin

Elin

22 oktober 2008 19:10

Soran! Det roligaste som finns att göra i K-na är att gå runt i stan och kolla på folk. Om du går ut med Björn lovar jag att fjortisarna kommer att dö av glädje. HA DET BRA I VÄRLDENS SEGASTE STAD! från en k-na bo

http://elinoffthehook.blogg.se

 
Sanna

Sanna

22 oktober 2008 19:33

Har också flugit ett såndant där litet plan och inte under de allra bästa väderförhållandena, men det kanske jag inte ska berätta om. Du ska ju hem också? Eller ska jag nämna att vi flög upp och ner en gång, näe jag gör inte det ifall du är flyggrädd...ha ha! Ha det kul i Karlskrona och kanske "Piraten" - Nattclubb //Ha det gott!

http://sancha

 
Ingen bild

carlsson

22 oktober 2008 20:38

det ända som funkar för er är nog statt...för på playbar är det bara trångt, piraten är för 17 åringar och på PM är det bara läskigt..

 
Ingen bild

Serwa

22 oktober 2008 20:59

Yeeeeeeees du ska till Karlstad imorrn och jag har ingen biljett :( .......


Lyckatill iallafall!!

 
Ingen bild

Ida

22 oktober 2008 21:25

Yaay! Jag ser att du valde Stepbrothers, bra val! :D

 
Erika

Erika

22 oktober 2008 21:25

Hej Soran! Såg sig i K-na ikväll. Sjukt bra hela gänget! Har inte skrattat så mkt på länge. Förresten, har själv åkt med ett Blekingeflyg till Sthlm en gång fram o tillbaka, och de landade säkert. Vad tyckte du om publiken?

http://www.thoressons.blogg.se

 
Ingen bild

Louise

22 oktober 2008 23:03

meen gud! jag skulle aldrig våga åka ett sånt plan! tänk om kontakten till planet försvinner vafan ska ni göra då!!?
Soran du måste åka ett plan med en MÄNNISKA som styr, jag vill ju inte att du ska störta....!

 
Sofie

Sofie

23 oktober 2008 02:13

A night at roxbury då, va tycks om den? (
Jag älskar den filmen, så jäkla rolig!

http://sofiespekulerar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards