Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Karlstad

Av Soran Ismail - 23 oktober 2008 22:53

Då har vi avslutat dagens två föreställningar. De första två i Karlstad för min egen del, och det var riktigt bra. Vi var i Universitetsaulan, så det var en lite intressant lokal. Inte direkt optimerad för stand-up, men det var kul att köra där. Fast balkongen satt väldigt högt. Jag gick upp och kollade när Måns testade ljud och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte blev höjdrädd..



Men publiken var jävligt bra faktiskt. Tack för att ni som kom bjöd på er själva och bidrog till att föreställningarna blev så bra som de blev. (detta gäller absolut inte på något sätt er som filmade, som jag fick springa upp på balkongen och säga åt. Tvärtom, ni såg till att förstöra så mycket som ni bara kunde). 


Man är ganska mosig i huvudet efter en 50 mil lång bilresa på dagen och sedan två föreställningar, det är därför jag inte har någon lust att bara lägga mig, ensam, i mitt dubbelrum med alla tankarna som snurrar runt i huvudet. Det blir så tomt på något sätt. Så jag har nu tjatat på grabbarna så att vi ska ut och se vad Karlstad har att erbjuda på en torsdagskväll. En vän som har spenderat en tid här har pratat om något som heter "Glada Ankan", men jag vet inte. Är det dit man ska gå i Karlstad? 

 
 
Niclas B

Niclas B

23 oktober 2008 23:16

Ha ha, jag läste "Glada Änkan"! Hon verkar farlig! Mitt intryck efter någon kurs med värmlänningar är att de verkar lite sexgalana iaf så se upp! ;-) Glada Änkan kanske är efter dig! :-D

http://niclas-b.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helena

23 oktober 2008 23:57

Kom till glada ankan

 
Sanna

Sanna

24 oktober 2008 00:15

Vilka mörtar som filmar när ni säger tili också. Dålig stil. Antar det ligger på YouTube snart då! "Glada Ankan" - kanske Kalle Ankas?! krog och hoppas du äntligen fick skoj nu då! Ha det!

http://Sanna

 
Ingen bild

Helena

24 oktober 2008 00:57

Vart bor ni.

 
Malle

Malle

24 oktober 2008 01:06

kvack kvack, have fun! :D
nemen, shit jag skulle nog också bli höjdrädd faktist.

http://maddedans.blogg.se

 
Ingen bild

Helena

24 oktober 2008 02:17

hej!

Tack för en supperb show i kväll!
Synd att man inte träffade på er ute efteråt =(
Men ni kanske var trötta...
Tack i alla fall för en suverän show i Karlstad!
/Helena

 
Amanda

Amanda

24 oktober 2008 10:01

Tack för en strålande föreställning! Ni var alla över förväntan! Synd att inte alla kunde hålla sig från att fota & filma under föreställningen bara, men tack för att vi fick ta en bild i början, det uppskattades :)

http://amandalagerquist.blogspot.com

 
Maria

Maria

24 oktober 2008 12:31

Ojojoj ! Jag har aldrig skrattat så mycket på länge som jag gjorde igår ! Jag och min kompis hade några av de bästa platserna också så man såg väldigt bra:D Jag hoppas att jag aldrig glömmer föreställningen , ni var ju enligt mig , på topp allihopa ! Hoppas att ni tyckte att det var trevligt i Karlstad , och kommer dit flera gånger :D

Återigen , tack :)

Ha det bra nu och lycka till :)

http://amagicblog.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Johanna

24 oktober 2008 18:14

var på föreställningen och måste säga att det var en av dom bästa kvällarna på väldigt väldigt länge! Ni förgyllde vardagen. jag och mina kompisar satt på scenen så vi var toppennöjda med våra platser, för vi fick ju se er i närbild så att säga:D visste nästan ingenting om dig innan jag kom dit, förutom att du är med i parlamentet, men du var ju hur rolig som helst! vilken talang. tack för en underbart rolig kväll:D

 
Ingen bild

Johnny

25 oktober 2008 19:55

Aulan är stor , men så högt var det väll inte?

Bor på Campus så jag vet allt.

 
Frida

Frida

26 oktober 2008 01:16

Tack för en riktigt bra show! Du var verkligen grym!

http://metrobloggen.se/missf

 
Sabina

Sabina

26 oktober 2008 12:03

Tack för en super kul kväll, var och kollade på er i Karlstad :)

http://killersassa.blogg.se

 
Fanny

Fanny

27 oktober 2008 18:04

Showen var verkligen jätte bra Karlstad. Synd att man inte fick träffa er efteråt, men hoppas ni kommer tillbaka till Karlstad! :)

http://fannyynn.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards