Direktlänk till inlägg 24 oktober 2008

God Natt

Av Soran Ismail - 24 oktober 2008 03:10

Då är jag tillbaka i mitt dubbel-rum. Ensam. Men det var en rolig kväll. Özz och Stephen var de tappra två som följde med ut i torsdagsvimlet i Karlstad. Det blev något ställe som hette Arena. Över mina fördomsfulla förväntningar över en torsdagskväll i Karlstad, måste jag säga. Alltid trevligt med trevliga människor.


Men det var stor white-trash varning på DJ:n som spelade "när vi gräver guld i USA" tätt följt av en ny remix av "sweet home alabama", och däremellan pratade väldigt mycket. Om du är DJ på ett smårisigt hak i Karlstad.. PRATA INTE. Spela bara musik, så ska du se att folk blir så nöjda så. Han älskade verkligen att höra sin röst. Han påade och avade varenda låt "det där var Fångad av en Stormvind med Carola".. jo tack, vi hörde det , kompis. 


Men allt som allt, en mycket trevlig kväll i Karlstad och ett bra första intryck.


Lämnar er med lite Patrik Isaksson. Jag vet, det är "gay" att tycka om det. Men låt oss lägga normen åt sidan, bara för en natt, och uppskatta en bra låt. Sedan kan vi gå tillbaka till att hata det.. bara för att det känns tryggast så. 

God Natt. 

 
 
Ingen bild

L

24 oktober 2008 08:01

Blir så glad av o läsa din blogg på nåt sätt...du känns så äkta.

 
Therese

Therese

24 oktober 2008 08:56

Ja, det är ok för denna gång. På riktigt är det en skitlåt, men jag dömmer dig inte.

http://glapp.blogspot.com

 
Ingen bild

Hlena

24 oktober 2008 11:01

Arena är väl knappast det hetaste valet i Karlstad. Finns väl inte så många sådana i vilket fall. Koriander är ett helt okej ställe, men antar att det är för sent att komma med förslag nu. ;)

 
Ingen bild

em

24 oktober 2008 12:37

lejonkungen... wow.

 
Ingen bild

Kerstin

24 oktober 2008 14:27

Soran, jag gillar din blogg men din musiksmak är hemsk! Jag menar det verkligen. Någonstans måste man dra en gräns. Mycket kan man stå ut med men Patrik Isaksson är inte okej! Där går min gräns.
Framöver kommer jag inte ens försöka hitta något av musikaliskt värde i de låtar du postar här. Jag får helt enkelt acceptera att somliga personers musiksmak är totalt obegriplig. :P

 
Ingen bild

SPJ

24 oktober 2008 18:01

Gick showen bra då ?
Kul att du hade det kul i vår lilla stad , hooooometown(Y)!!

 
andrea

andrea

24 oktober 2008 18:18

Hade du låga förväntningar på Karlstad? ;)
Jag tkr att det är en jättetrevlig stad...full av släkt xD

http://andreaf.bloggagratis.se

 
Amanda

Amanda

8 januari 2009 16:10

Oj Jesus, gick ni till Arena av alla ställen. White trash äckligt ställe med värdelösa bartenders och för fulla småtjejer som försöker dansa sexigt överallt.
Glada Ankan är däremot bra.
ehe :)

http://detvartrolligt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards