Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Gästblogg hos Appelquist

Av Soran Ismail - 26 oktober 2008 10:55

Då har det blivit dags att resa hem. Jag vill bara först poängtera att det här med Borås inte har någonting att göra med att det inte är en "storstad". Man får olika känslor på olika ställen, Kalmar, Jönköping och Umeå kändes t.ex skitmysiga. Men allt är ju baserat på några timmar och de fördomar som byggs upp.. därav min fråga. 


Idag är det jag som är gästbloggare åt Kristoffer Appelquist. Att inlägget skrevs väldigt hastigt märks tydligt på diverse stavfel och dylikt, men poängen framgår nog. Hoppas jag. Vill ni läsa så klicka här. 


God Morgon. 

 
 
Ingen bild

tuben

26 oktober 2008 12:33

Vill börja med att tacka för en underbar kväll i växjö i fredags, fan va bra ni va, allihopa. synd bara att det tog slut så fort. kul att ni tyckte vi var en bra pubilk.
har en fråga... gjorde som du skrev på christoffers blogg och gick in på skissa och gissa, kunde dock inte förså hur man fuskar... vilket ledde till att jag inte fick några poäng alls..hmm=)
ha de bra

 
andrea

andrea

26 oktober 2008 13:13

Oh jag och mina vänner trodde att vi var ensamma att roa oss med det där! ;P Nu var det dock några år sedan sist...nu kanske det inte är meningen att alla vet hur man fuskar, men använder ni två datorer så kan ni nog klura ut hur man gör ;)

http://andreaf.bloggagratis.se

 
Sandy

Sandy

28 oktober 2008 22:48

Kalmar är mysigt men vääääldigt litet, tyvärr...

http://ialwaysknew.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards