Direktlänk till inlägg 8 april 2009

Stress och ny omröstning

Av Soran Ismail - 8 april 2009 14:49

Stress är ett ord som sammanfattar den här dagen på ett rättvist sätt. Försöker få ordning på mina kvitton och diverse tjaffs med fakturor. Bråk med mobil/tele abonnemang, skatteverket, revisorer osv. Samtidigt har jag två möten inbokade. Men framförallt är det säsongens första Parlamentet som ska spelas in i morgon, och jag behöver förbereda mig inför det. Vilket den här gången även innebär att köpa en kycklingdräkt.


Dessutom spelar Liverpool - Chelsa CL-kvartsfinal, och det kan jag inte missa. Jag får inte missa det. Det är mot min religion. Missar jag den kommer jag bli stenad utanför Mojjen, och det orkar jag inte med just nu... 


Det ni kan få göra för att göra mig glad är att rösta på mig som den "skojigaste" personen i den här omröstningen, som känns lite mer relevant än den tidigare.  



 
 
Madeleine

Madeleine

8 april 2009 15:12

Jag har redan röstat 2 ggr :)
Hoppas du vart glad nu!

http://www.metrobloggen.se/juustdaance

 
Nico

Nico

8 april 2009 16:25

Du måste också ha en ny omröstning snart!

http://plaettan.blogg.se

 
Ingen bild

Soppan

8 april 2009 17:04

Att titta på fotboll är fortfarande inte bra. Du kommer bli en tjock, öldirckande och beroende av fotbollsgubbe när du är runt 50. Inte bra. Spela fotboll istället! x)

 
Ingen bild

Soppan

8 april 2009 17:06

Rättande: Beroende av fotboll-gubbe, ska det vara :)

 
Ingen bild

Roziie

8 april 2009 17:24

Det går definitivt inte att missa CL ikväll. För mig är det dock Barcas match som gäller!

Konstigt att Özz inte fått fler röster.. Men jag röstade på dig! Gillar din humor!

 
Andrea

Andrea

8 april 2009 18:47

Yessss äntligen är du med i parlamentet igen! :D

http://ankkann.blogg.se

 
Ingen bild

Henke

8 april 2009 20:12

Svårt val. För om du tittar på matchen kommer du att dö av uttråkning och om du inte gör det, blir du stenad.

 
Ingen bild

kalle

8 april 2009 21:04

Jag röstade på Björn för ja tycker han är roligare... Hahah sorry, men fortsätt fjäska på bloggen, snart kommer du upp...

 
Didier Drogba

Didier Drogba

8 april 2009 23:25

muahaha 3-1 :P

http://ulrikap.blogg.se

 
Ingen bild

Roziie

8 april 2009 23:25

Liverpool torskade rejält.. Synd, för jag ogillar verkligen Chelsea!
Men Barca lekte fotboll och vann med 4-0 :)

 
Manne

Manne

9 april 2009 00:25

Jag tycker att det är onödigt med omröstningar som "Vem är skojigast?". Då varje individuell komiker är just skojigast, på sitt sätt.

Om alla komiker hade kört med samma skämt, då skulle man kunna ha gjort en omröstning. Typ: "Vilken komiker tycker du kör skämtet roligast?"

Nu är det ju inte så verkligheten är. Men om den hade varit så. Visst, jag röstade på Björn i denna omröstning med. Dock pga personliga andledningar.

För egentligen är alla komiker bäst, på sitt egna sätt.

http://www.finest.se/Mannefik

 
Ingen bild

Tessan

11 april 2009 21:39

Goo Björn :D

 
Ingen bild

ME

15 april 2009 12:29

Återigen så är det tydligen könet som är viktigast, för man kan ju inte vara rolig på samma nivå tjejer som killar, och förresten så blir ju resultatet ändå fel när man inte kan rösta på Josephine. Tänk er, vilket par, Soran och Josephine! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soran Ismail - 23 mars 2010 17:13

Eftersom hemsidan är nere av oklar anledning så kör jag på här tills vidare. Dessutom är detta länken som angivits från ticksters sida om min inspelningen av min stand-up special.   Återkommer snart med mer info. ...

Av Soran Ismail - 13 september 2009 17:36

Då står det äntligen klart vart jag ska flytta, och min förhoppning är naturligtvis att ni följer med mig i flytten. Vill ni göra det så klickar ni här ...

Av Soran Ismail - 12 september 2009 09:39

Det är segt nu, jag förstår det. Men det beror inte på mig. Inte längre i alla fall. Är det någon ni ska vara upprörda på nu så är det något företag som heter Crystone, utan att säga för mycket. Förhoppningsvis är allt löst i eftermiddag, ingen vill ...

Av Soran Ismail - 11 september 2009 02:24

Eftersom det inte riktigt finns någon godtagbar ursäkt till att bara försvinna ur en relation såsom jag har gjort, helt utan förklaring, så låter jag bli att ens ge det ett försök. Det här blir egentligen inget kul inlägg. Inte heller intressant. Ani...

Av Soran Ismail - 18 augusti 2009 17:38

Jag vet. Uruselt bloggande. Men det kommer igång, så fort nya siten är uppe. Ska till de som designat sidan på Fredag kl 14 så de kan visa mig allt jag inte förstått mig på. Tills dess - här är två bilder från travet i lördags.     Det är festligt m...

Ovido - Quiz & Flashcards