Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Soran Ismail - 8 mars 2009 23:25

Det har inte kommit upp något blogginlägg idag, vilket är märkligt med tanke på att jag skrev ett. Det verkar inte ha "fastnat". Märkligt.


Nåja. Dagen har gått till att förbereda och roasta Sofia Wistam, och sedan titta på roasten av Bert Karlsson.


Hela roasten av Sofia Wistam var lite småseg, men framförallt så är jag missnöjd med min egen insats. Det var en riktigt tung arbetsdag helt enkelt. Precis som alltid när man inte lever upp till förväntningarna man har på sig själv så blir man arg och besviken på sig själv. Och det kommer jag vara ett tag nu, sedan går det över.


Men för att sno Schyfferts uttryck så måste man göra läxan. Annars förbättras man inte. Så det är det jag ska göra. Läxan. 

Ovido - Quiz & Flashcards