Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Soran Ismail - 12 mars 2009 17:12

Kontraktet för den här säsongens Parlamentet ligger på köksbordet. Magnus har ritat kukar på varje sida.

Till Sofia; om det är en överstruken kuk på din kopia av kontraktet så är det inte jag. Eller, det överstrukna är jag. Själva kuken är Magnus.

Bara så att du vet.

Av Soran Ismail - 12 mars 2009 14:46

Ni minns kanske min nära-döden-upplevelse förra tisdagen? De har nu ringt från underleverantörerna och ska ställa allt till rätta. Skicka hit en elektriker som fixar om lysknappen. En målare som målar om, och eventuellt en snickare om det behövs. Dessutom skickar de inte en faktura till mig. Snällt.


Det jag tycker är dåligt med hela incidenten är inte att vi nästan sprängdes i luften, även om det var obehagligt. Det är människor som jobbar, och människor kan göra fel. Det förstår jag, och det accepterar jag. Sedan kan man kanske önska att försiktigheten skulle varit större, och att man i vissa situationer inte "får" göra fel. Men det är som det är. Jag blev absolut inte arg/upprörd för det. Jag menar, hade något hänt så hade de två vart de två första att mista livet.


Det jag tycker är dåligt är hur företaget skötte det hela. Att de inte informerade Stockholm Gas om det som hade hänt. Att inte den utsände från företaget ursäktade det hela å det yttersta och lovade att de skulle reparera de skador de åsamkat. Men nu har de gjort det och de har lovat att allt ska ordna upp sig. 


Såja.

Av Soran Ismail - 12 mars 2009 05:21

Jag gör mitt bästa för att vända tillbaka på dygnet. Eller.. jag går och lägger mig innan morgonradion börjar sända iaf. Det är ett steg framåt. Eller bakåt. Beroende på hur man ser det.


Sov gott. 

Ovido - Quiz & Flashcards