Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Soran Ismail - 28 mars 2009 19:49

Då var det dags att avsluta den här miniturnén. Idag är det Sveriges argaste stad som gäller (många tror stereotypt att det skulle vara Sthlm, men det är såklart Malmö. Det vet alla som har vart här, och som inte pratar skånska).


Idag ska jag försöka vara lite gladare än igår. Jag drog ner stämningen en aning när jag började prata om Anna Skipper. Mitt hat gentemot denna skam för mänskligheten genomsyrade hela framträdandet. Det kan vara värt ibland, men nu vill folk mest ha kul. Då känns det lite dumt om jag ska gå in och förstöra det... 


 Sedan gäller det att så fort som möjligt hitta en tv-apparat.

HEJA SVERIGE!

Av Soran Ismail - 28 mars 2009 03:09

Hörrni, jag har vart i Göteborg idag och gissa vad. Nej, det är lönlöst, ni kommer aldrig komma på det. Jag avslöjar det istället. Det har regnat! Kan ni tänka er. Regn. I Göteborg!? Otroligt.


Här är The Hills parodin som jag glömde länka med i förra inägget pga att jag var dum i huvudet. Men nu ska det vara bra igen. Hoppas jag. 


Sov gott. 

Ovido - Quiz & Flashcards